جشن عروسی همزمان “2 خانم بازیگر” با یک مرد/ عکس

یکتا ناصر تصویری را از خود با لباس عروس در فیلم نیسان آبی به اشتراک گذاشت.

جشن عروسی همزمان “2 خانم بازیگر” با یک مرد/ عکس
کد خبر : ۷۸۷۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، یکتا ناصر بازیگر مطرح ایرانی و همسر منوچهر هادی در اینستاگرامش عکسی جالب را از خود در پشت صحنه نیسان آبی منتشر کرد.

یکتا ناصر با شب طلایی در جشنواره چهلم فجر

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شب طلایی» با حضور کارگردان، جانشین تهیه‌کننده، بازیگران و جمع دیگری از عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.

نشست رسانه‌ای فیلم سینمایی «شب طلایی» با حضور یوسف حاتمی‌کیا (کارگردان)، اویس طوفانی (جانشین تهیه‌کننده)، مریم سعادت، حسن معجونی، سینا رازانی، امیر محمدی، یکتا ناصر، سوگل خلیق بازیگران و جمع دیگری از عوامل فیلم در خانه جشنواره برگزار شد.

در آغاز این نشست، اعلام شد که ابراهیم حاتمی‌کیا تهیه‌کننده فیلم به‌دلیل ابتلا به کرونا در کنفرانس غایب خواهد بود. او پس از دقایقی، تلفنی روی خط آمد و گفت: یوسف شانس آورد که با چنین عواملی کار کرد، حس کردم که همه آمده‌اند تا به یوسف کمک کنند، از همه ممنونم و خدا را شاکرم که تیم محجوبی پای کار بود.

وی افزود: من در این فیلم فقط یک اسم هستم و اصل کار را آقایان طوفانی و مهرجو انجام دادند. جهان فیلم با جهان من فاصله دارد، نه اینکه بخواهم بگویم جهان فیلم، منفی است، می‌گویم که متفاوت است، خدا را شاکرم که یوسف جهان خودش را ساخته است.

یکتا ناصر دیگر بازیگر فیلم نیز در سخنان کوتاهی گفت: سعی کردم در خدمت روایت فیلم باشم و اضافه‌کاری نکنم، همچنین تا جایی که می‌شد تلاش کردم خودنمایی نکنم.

کد خبر : ۷۸۷۹۹
0
۰
ارسال نظر