جدیدترین قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

امروز قیمت سکه امامی روند نزولی را تجربه کرد و با افت ۶۵ هزار تومانی، ۱۱,۷۰۵,۰۰۰ (یازده میلیون و هفتصد و پنج هزار) تومان معامله شد. قیمت طلا و دلار هم پایی آمد.

جدیدترین قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر : ۷۴۰۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ بازار در جریان معاملات امروز شاهد کاهش قیمت هاست. هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۳۴ (یک هزار و هشتصد و سی و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۸۳ درصدی، از ۱,۱۶۶,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و شش هزار و هشتصد ) تومان به ۱,۱۵۷,۳۰۰ (یک میلیون و یکصد و پنجاه و هفت هزار و سیصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۷۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۰۱۲,۰۰۰ (پنج میلیون و دوازده هزار) تومان معامله شد.
قیمت دلار در بازار آزاد امروز

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۶,۴۸۰ (بیست و شش هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۲۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۱.۵۳ درصدی، از ۲۴,۵۹۹ (بیست و چهار هزار و پانصد و نود و نه ) تومان به ۲۴,۹۸۲ (بیست و چهار هزار و نهصد و هشتاد و دو ) تومان رسید.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

در بازار امروز یورو در بازار آزاد نسبت به روز قبل ، با ۱۷ تومان کاهش، ۳۰,۳۱۶ (سی هزار و سیصد و شانزده ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت پوند امروز

همچنین پوند با کاهش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۵,۹۵۷ (سی و پنج هزار و نهصد و پنجاه و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ۱۲ تومان کاهش، ۷,۱۹۸ (هفت هزار و یکصد و نود و هشت) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۲۰,۸۶۸ (بیست هزار و هشتصد و شصت و هشت ) تومان قیمت خورد.
قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 11,705,000 (یازده میلیون و هفتصد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۵۶ درصدی داشته است.

کد خبر : ۷۴۰۰۷
0
۰
ارسال نظر