جدیدترین آمار فوتی های کرونا در 4 بهمن ماه

طبق جدیدترین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت طی 24 ساعت گذشته، ۶۹ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۲۹۴ نفر رسید.

جدیدترین آمار فوتی های کرونا در 4 بهمن ماه
کد خبر : ۵۱۴۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

سیما سادات لاری با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶۹ نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند، گفت: با این حساب مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۲۹۴ تن رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۴ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۷ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شد که ۴۹۵ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته وی، مجموع بیماران ویروس کرونا در کشور به یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۳۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۹ بیمار ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۲۹۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. همچنین ۴۱۰۶ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت: تا کنون ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۲۸۱ آزمایش تشخیص ویروس کرونا در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۵۱۴۳
0
۰
ارسال نظر