جدیدترین آمار فوتی های کرونا در طی شبانه روز گذشته

بر اساس جدیدترین آمار در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.

جدیدترین آمار فوتی های کرونا در طی شبانه روز گذشته
کد خبر : ۴۵۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

«سیما سادات لاری» سخنگوی وزرات بهداشت با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲۸ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۳ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۱۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۸۰۳ نفر رسید.

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴۳۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
بیشتر بخوانید: محدودیت‌های کرونایی شدیدتر می‌شود؟ +فیلم
به گفته‌ی لاری تا کنون ۸ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۳۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۲ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و ۱۰ شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.
منبع: ایلنا

کد خبر : ۴۵۳۳
0
۰
ارسال نظر