جاهای دیدنی کیش در شب را بشناسید

آيا تا به حال به شب‌گردی در کیش فکر کرده‌اید؟

جاهای دیدنی کیش در شب را بشناسید
کد خبر : ۱۵۷۵۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

چه جاذبه‌هایی در شب‌های کیش انتظار شما را می‌کشند؟ جزیره کیش، یکی از زیباترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران در حاشیه خلیج فارس است؛ این شهر نه فقط در روز بسیار دیدنی است، بلکه شب‌های خارق‌العاده‌ای نیز دارد. از پیاده‌روی تا تفریح در کشتی‌های کروز و خنده و شادی در جنگ‌های شبانه، همگی گوشه‌ای از جاذبه‌های شبانه کیش به شمار می‌روند. در این مقاله جاهای دیدنی کیش در شب را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید شب‌هایی به یادماندنی و مملو از خاطره را در این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی سپری کنید.

شب در کیش کجا بریم؟

شب هنگام که هوای خنک جزیره کیش حسابی حال و هوایتان را تازه می کند، فرصت خوبی برای پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سواری و در کل گشت و گذار در جاهای دیدنی کیش و مراکز خرید این جزیره دوست داشتنی است. پس اگر قصد دارید در شب به گشت و گذار در جزیره بپردازید، این جاهای دیدنی را از قلم نیندازید:

  • گذر هنرمندان
  • کشتی تفریحی
  • پارک کشتی یونانی
  • دوچرخه سواری در مسیر کنار ساحل
  • کلبه وحشت
  • شهربازی هایلند
  • بولینگ مریم
  • اسکله تفریحی
  • مراکز خرید کیش
  • جنگ های شبانه و کنسرت

گذر هنرمندان؛ بهترین مکان برای عکاسی در شب

یکی از مکان‌هایی که می‌توانید در شب‌های جزیره کیش به آن مراجعه کنید، گذر هنرمندان است. این گذر در سال 1387 به منظور معرفی هنرمندان ایرانی به گردشگران خارجی در بلوار دریا احداث شد. در گذر هنرمندان تندیس نامداران بسیاری از جمله پروین اعتصامی، مرتضی آوینی، کریم پیرنیا، غلامحسین بنان و عزت الله انتظامی نصب شده است. نورپردازی این مکان بسیار حرفه‌ای انجام شده و منظره جذابی به شب‌های گذر هنرمندان بخشیده است. بسیاری از افراد برای عکاسی به این گذر مراجعه می‌کنند. برخی هم برای پیاده روی و لذت بردن از فضای این پارک، به گذر هنرمندان می آیند.

عکسی از گذر هنرمندان کیش

کشتی تفریحی و گشت و گذار در آب‌های خلیج فارس

برای گشت‌وگذار شبانه در آب‌های خلیج فارس می‌توانید از کشتی‌های تفریحی استفاده کنید. این کشتی‌ها انواع مختلفی دارند و امکانات متعددی را در اختیارتان قرار می دهند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه‌تان یک کشتی تفریحی مناسب انتخاب کنید.

کشتی‌های تفریحی اغلب از ساعت 9 شب تا یک بامداد پذیرای مهمانان هستند تا با برنامه‌های ویژه مانند موسیقی زنده، جنگ شادی و مسابقه، لحظات خوشی را برای آن‌ها رقم بزنند. از معروف‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش می‌توان به کشتی اوستا، کشتی آرتمیس، کشتی نوید دریا و کشتی آکواریوم سیمرغ اشاره کرد. برخی از این کشتی ها شام را هم روی عرشه سرو می کنند.

کشتی یونانی؛ بهترین غروب کیش

حتما تصاویر کشتی یونانی را در اینترنت و فضای مجازی مشاهده کرده‌اید. این کشتی عظیم و باشکوه که در سال 1345 به گل نشست، به یکی از نمادهای اصلی جزیره کیش تبدیل شده است. بهترین زمان برای تماشای این کشتی زیبا، هنگام غروب آفتاب است. از ترکیب غروب، دریا و این کشتی غول‌پیکر، تصویری خارق‌العاده خلق می‌شود.

نمایی از کشتی یونانی در شب

دوچرخه سواری و قدم زدن کنار ساحل در شب‌های کیش

اگر خواب از سرتان پریده و هوس شب‌گردی کرده‌اید؛ دوچرخه‌سواری و قدم زدن در کنار سواحل کیش، از ساده‌ترین و جذاب‌ترین تفریحات شبانه در این جزیره به شمار می‌روند. از طلوع آفتاب تا نیمه‌های شب، خطوط ساحلی کیش مملو از جمعیت است. شما می‌توانید در کنار سواحل مرجان، میرمهنا و کلبه هور پیاده قدم بزنید،‌ ماهی‌گیران را تماشا کنید و حتی از آن‌ها ماهی سرخ‌شده خریداری کنید. بوفه‌ها و کافه‌های کنار ساحل نیز معمولا تا صبح باز هستند و انواع غذاهای خیابانی و نوشیدنی‌های خوشمزه را سرو می‌کنند.

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در شب‌های کیش انجام دهید، دوچرخه‌سواری کنار ساحل است. غرفه‌های کرایه دوچرخه و موتوربرقی تا صبح فعال هستند. چه چیزی بهتر از این که در دل شب رکاب بزنید و عطر دریا را به مشام بکشید؟

قلعه وحشت؛ ورود بیماران قلبی ممنوع!

برخی افراد علاقه بسیاری به ژانر وحشت دارند و شب‌ها را به تماشای فیلم ترسناک اختصاص می‌دهند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، حتما هنگام غروب خورشید سری به قلعه وحشت کیش واقع در پارک شهر بزنید. در این قلعه باید با تمام قوا از دست یک قاتل سریالی فرار کنید تا طعمه‌اش نشوید.

اگر می‌خواهید هیجان را با پوست و گوشت خود احساس کنید، قلعه وحشت کیش بهترین گزینه است؛ البته بازدید از این قلعه به بیماران قلبی و کودکان توصیه نمی‌شود.

عکسی از ورودی قلعه وحشت کیش

شهربازی هایلند؛ تفریحات مهیج برای کودکان و بزرگسالان

شهربازی هایلند یکی دیگر از مکان‌های جذاب برای گردش شبانه در کیش است. این مجموعه که در پارک شهر قرار گرفته از ساعت 16 تا یک بامداد آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان است. انواع تفریح‌های مهیج برای کودکان و بزرگسالان در این پارک مهیا شده و مکان خوبی برای وقت‌گذرانی در شب به شمار می‌رود. رنجر، سورتمه، ماشین برقی، سفینه، ترن آبی و هوایی، ترامپولین، رودخانه وحشی و سینما 2000 از دستگاه‌های بازی موجود در شهربازی هایلند هستند.

بولینگ مریم؛‌ مجموعه‌ای برای تفریح و شادی شبانه

مجموعه بولینگ مریم در سال 1383 در جزیره کیش شروع به کار کرد. این مجموعه تفریحی شامل سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، بازی‌های مخصوص کودکان، واقعیت مجازی، بازی‌های کامپیوتری و کافی‌شاپ است. شما می‌توانید تا دو بامداد در این محیط جذاب و خانوادگی به تفریح و شادی بپردازید.

اسکله تفریحی کیش؛ جذاب‌ترین مکان تفریحی کیش در شب

اسکله تفریحی، واقع در بلوار دریا، یکی از جاذبه‌های تماشایی کیش است که در شب حال و هوای خاص خود را دارد. این اسکله 437متری در سال 1385 افتتاح شد و اکنون از پربازدیدترین مکان‌های تفریحی کیش به شمار می‌رود. تفریحاتی همچون پیاده‌روی، قایق‌سواری با قایق‌های شیشه‌ای، فلای برد، غواصی و جت اسکی را می‌توانید در این مکان تجربه کنید. البته غروب خورشید نیز در این اسکله بسیار تماشایی است.

نمایی از اسکله تفریحی کیش در شب

مراکز خرید کیش؛ تفریح شبانه برای عاشقان خرید

وقتی عاشق خرید کردن باشید، هر زمان از شبانه‌روز را به این کار اختصاص می‌دهید. بازارها و مراکز خرید کیش یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری کیش هستند و تا پاسی از شب فعالیت می‌کنند. بسیاری از مسافران فقط به قصد خرید از جزیره، بلیط تهران کیش را رزرو کرده و به کیش سفر می‌کنند. مرکز خرید مریم، پدیده مروارید، مجتمع تجاری کیش،‌ مرکز خرید زیتون، بازار پردیس و بازار ونوس از مشهورترین مراکز خرید کیش هستند که اجناس متنوعی دارند. هرچه بخواهید را با بهترین کیفیت در این مراکز خرید و بازارهای کیش پیدا خواهید کرد.

جنگ‌های شبانه؛ برنامه‌های شاد شبانگاهی در کیش

جنگ‌های شبانه از بهترین سرگرمی‌های کیش به شمار می‌روند. این جنگ‌ها که شامل برنامه‌هایی همچون موسیقی زنده، نمایش‌های کمدی، تقلید صدا و حرکات نمایشی هستند، هر شب از ساعت 21:00 آغاز می‌شوند و تا نیمه‌های شب ادامه دارند. اگر می‌خواهید شبی هیجان‌انگیز و شاد را تجربه کنید، جنگ‌ها و سرگرمی‌های شبانه کیش از بهترین انتخاب ها هستند.

سفر به جزیره دوست‌داشتنی کیش، با تورهای تریپ

در مقاله «جاهای دیدنی کیش در شب» به سوال «شب در کیش کجا بریم؟» پاسخ دادیم و به معرفی تعدادی از بهترین مکان‌های دیدنی و تفریحی کیش در شب پرداختیم. جزیره کیش دیدنی‌های بسیاری دارد و در طول شبانه‌روز به‌هیچ‌وجه باعث کسالت و خستگی شما نمی‌شود. برای اطلاع از قیمت بلیط کیش یا رزرو هتل در این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی همین حالا از طریق سایت تریپ اقدام کنید. بهترین تورهای کیش با قیمت مناسب نیز در این سایت موجود هستند.

سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند علاوه بر خرید بلیط هواپیما ، از قیمت پروازهای مختلف داخلی مانند بلیط کیش و پرواز تهران کیش و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین تور را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی ، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ ( www.trip.ir ) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع: تریپ | www.trip.ir

کد خبر : ۱۵۷۵۳۶
0
۰
ارسال نظر