جانی دپ بار دیگر در لباس دزدان دریایی کارائیب

جانی دپ برای امید دادن به طرفدارش با بیماری سهمگین دوباره لباس دزدان دریایی کارائیب را به تن کرد.

جانی دپ بار دیگر در لباس دزدان دریایی کارائیب
کد خبر : ۱۳۲۵۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جانی دپ با پوشیدن لباس کاپتان جک اسپارو آرزوی یکی از طرفدارانش را برآورده کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این بازیگر 59 ساله مشهور در لباس این شخصیت دیزنی پیامی محبت‌آمیز به طرفدار خود که دچار بیماری قلبی لاعلاج است فرستاد.

کوری پارکین استووِل، طرفدار پر و پا قرص سری فیلم‌های محبوب دزدان دریایی کارائیب تنها 11 سال دارد. او دو بار عمل پیوند قلب انجام داده است. کوری و خانواده‌اش تصمیم گرفته‌اند برای بار سوم این عمل را تکرار نکنند.

او حالا تحت مراقبت‌های ویژه است. دکترها از او قطع امید کرده‌اند.

جانی این طرفدار 11 ساله را با تماسی تلفنی و پیام ویدیویی سوپرایز کرد. او در پیامی خود را طرفدار درجه یک او معرفی کرد و گفت احترام زیادی برای او قائل است.

جانی دپ به دنبال دنبال کننده

کوری یک کانال یوتوب دارد و امیدوار است در زمانی که دارد بیشترین تعداد دنبال‌کننده را جذب کانال خود کند. جانی دپ به او در برآورده کردن این آرزویش با ضبط ویدیویی در لباس کاپیتان جک اسپارو کمک کرد.

جانی گفت که خودش از دنبال کنندگان این کانال یوتوب است و به تمام دوستانش نیز گفته است که کانال او را دنبال کنند.

در تماس تلفنی جانی با کوری این بازیگر وانمود کرد که در کشتی دزدان دریایی است. کوری نیز لباس دزدان دریایی خود را پوشیده بود. جانی دپ از لباس او تعریف کرد و گفت او یک دزد دریایی به تمام معناست.

کوری تنها نصف تماس تلفنی خود را با جانی در کانال یوتوبش پخش کرد. او گفت در صورتی که به 200 هزار دنبال‌کننده برسد بقیه این تماس را پخش می‌کند. او حالا 179 هزار دنبال‌کننده دارد.

کوری در ژانویه پارسال برای دومین بار عمل پیوند قلب انجام داد اما بدنش این قلب پیوندی را پس زد.

کد خبر : ۱۳۲۵۳۱
0
۰
ارسال نظر