تیپ “ترانه علیدوستی” در خارج هوادارانش را فراری داد/ عکس

تصویری از ترانه علیدوستی در یکی از جشنواره های خارجی با یک تیپ بسیار زشت منتشر شد.

تیپ “ترانه علیدوستی” در خارج هوادارانش را فراری داد/ عکس
کد خبر : ۷۳۴۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی دیده نشده از ترانه علیدوستی بازیگر مطرح و سوپراستار ایرانی در فضای مجازی با یک استایل بسیار زشت پخش شد.

تیپ جدید "ترانه علیدوستی" در خارج هوادارانش را پراند/ عکس

ترانه علیدوستی با آنکه موقع بازی در فیلم من ترانه 15 سال دارم، نه ازدواج کرده بوده و نه مادر شده بوده، آن قدر نقش خود را خوب ایفا کرد که همه تحسینش کردند.

ترانه علیدوستی در کنار بازیگری دوست دارد فیلمنامه نویسی را هم تجربه کند. به بازی کنار " رابرت دنیرو " علاقه مند است. در اوقات فراغت، گه گاهی نقاشی می کند. اما مطالعه را هیچ گاه از یاد نمی برد و کتابخانه خوبی دارد.

سبک نقاشی ترانه علیدوستی سیاه قلم است که آن را به صورت تجربی فرا گرفته است. به آرام حرکت کردن و درست گام برداشتن اعتقاد دارد.

ترانه علیدوستی دختر مسئولیت پذیری است. دوستان معدودی دارد. معمولا وقتی اتفاق خیلی بزرگ و خوشحال کننده ای برایش اتفاق می افتد نمی تواند به سرعت واکنش نشان دهد. قبل از اینکه بازیگر شود فکر می کرد خواننده اپرا شود. دو سال هم در هنرستان موسیقی درس خواند و با پگاه آهنگرانی همکلاس بود. کلارینت، ساز تخصصی اش بود و به عنوان ساز دوم پیانو می زد. در دوران مدرسه بچه درس خوان و زرنگی بود . همیشه به دنبال پویا نمایی و تحرک است.

ترانه علیدوستی در تمام فیلمهایی که بازی کرده به نوعی از سن حقیقی خود جلوتر بوده است. ترانه علیدوستی در فیلم های کنعان و شهر زیبا حضوری درخشان داشته است. لذتی که از بازی اش می برد را دوست دارد. احساساتی است و ترجیح می دهد کاری را که انجام میدهد با احساساتش در ارتباط باشد. یکی از دلمشغولی هایش داستان نویسی است و چند تا از قصه هایش در نشریات چاپ شده است. بسیار اهل ریسک کردن است.

کد خبر : ۷۳۴۴۰
0
۰
ارسال نظر