تیپی از “ترلان پروانه” که در شان یک خانم نیست/ عکس

ترلان پروانه تصویری را از خود با یک استایل نه چندان زیبا به اشتراک گذاشت که مناسب یک خانم نیست.

تیپی از “ترلان پروانه” که در شان یک خانم نیست/ عکس
کد خبر : ۷۰۸۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ترلان پروانه بازیگر خوش چهره که به تازگی عمل های زیبایی انجام داده، در اینستاگرامش عکسی را از خود با یک استایل خاص منتشر کرد.

استایل لاتی ترلان پروانه

پاسخ «ترلان پروانه» به برخی سوءتفاهم‌ها

ترلان پروانه - بازیگر سریال در حال پخش «گذر از رنج‌ها» - که در قسمت‌هایی ابتدایی این سریال در جریان قصه فوت کرد، به برداشت‌های نادرست و سوءتفاهم‌هایی که نسبت به نقشش در سریال فریدون حسن‌پور به وجود آمده بود، پاسخ داد.

این بازیگر سینما و تلویزیون که از کودکی وارد حوزه‌ی بازیگری شده است، توضیح داد: زمانی که قسمت اول سریال «گذر از رنج‌ها» به روی آنتن رفت، یکسری برداشت‌های اشتباه از نقش «زیبا» از جانب بینندگان پیش آمده بود که سن زیبا از سن واقعی خودش بیشتر نشان داده شده است؛

در حالی که من، ترلان پروانه، ۱۷ساله هستم و زیبا هم یک دختر روستایی با سن خودم نشان داده شده و سنم بیشتر نشده است.

یکی از دلایلی که زیبا بعد از به دنیا آوردن کودکش از دنیا رفت، به خاطر سن کمش بود. زیبا یک دختر ۱۷ساله است که به خاطر عشق و زندگی‌ای که خودش انتخاب کرده بود از روستای پدری‌اش خارج شد و در جای دیگری زندگی‌اش را با همسرش آغاز کرد.

وی سپس به سختی کار در سریال «گذر از رنج‌ها» اشاره کرد و یادآور شد: اصولا کار در تهران سختی‌های خودش را دارد چه برسد در شهر دیگری با آن شرایط آب و هوایی که قطعا چند برابر سخت‌تر هم بود؛ به ویژه که لوکیشن‌های ما لوکیشن‌های معمولی نبود.

ما برای تصویربرداری یا در کوه و دشت و بیابان بودیم و یا بین درختان و جاهایی که اصلا نمی‌شد راه رفت با اسب راه می‌رفتیم.

کد خبر : ۷۰۸۶۳
0
۰
ارسال نظر