تولد و درگذشت سلبریتی های ایرانی در 16 مرداد

امروز 16 مرداد همزمان با سالروز تولد و درگذشت دو تن از چهره های مشهور ایرانی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

تولد و درگذشت سلبریتی های ایرانی در 16 مرداد
کد خبر : ۳۹۳۱۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک، امروز 16 مرداد سالروز اتفاقات مهمی در زندگی بسیاری از افراد است که برای برخی خوشایند و برای برخی ناخوشایند است .

امروز سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیاست که که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی درگذشته 16 مرداد اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی درگذشته 16 مردادند ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

پرویز شاهین خو

پرویز شاهین خو بازیگر پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان سال 1294 متولد شد و 16 مرداد 1395 در تهران درگذشت.

پرویز شاهین خو بازی در تئاتر را از سال 1312 آغاز کرد و در سریال هایی چون سریال سربداران ، روزی روزگاری، تفنگ سرپر، امام علی، ولایت عشق و میرزا کوچک خان جنگلی ایفای نقش کرد. آخرین حضور او در تلویزیون مربوط به سریال روزگار قریب است.

بیشتر بخوانید : سلبریتی ها از اینستاگرام چقدر پول در می آورند؟

سیدکمال طباطبایی

سیدکمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون سال 1340 متولد شد و 16 مرداد 1398 در تهران درگذشت.

سیدکمال طباطبایی یکی از تهیه کننده های مشهور سینما و تلویزیون و پدر زنده یاد علی طباطبایی بازیگر سینما بود که سال 94 بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت. تهیه کنندگی سریال قلب یخی، بچه های نسبتا بد، توفیق اجباری، سالاد فصل، شب عید و کاکتوس از جمله کارهای این تهیه کننده سینما و تلویزیون بود.

مارال فرجاد

مارال فرجاد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 16 مرداد 1361 در تهران و در یک خانواده هنرمند متولد شد.

پدر او جلیل فرجاد و خواهرش مونا از بازیگران مشهور کشورمان هستند. مارال فرجاد با سریال کت جادویی در سال 1378 و فیلم شام عروسی در سال 1384 فعالیت خود در تلویزیون و سینما را آغاز کرد.

سریال تلویزیونی با خانمان و سریال خوب، بد، جلف رادیو اکتیو در شبکه نمایش خانگی از آخرین کارهای این بانوی هنرمند می باشد.

کد خبر : ۳۹۳۱۳
0
۰
ارسال نظر