تولد لاکچری شیلا خداداد با کیک گران قیمت+عکس

شیلا خداداد بازیگر خوش سیما و خوش اخلاق ایرانی و متولد 14 آبان با انتشار عکس تولد خود آرزوی پایان کرونا و جشن همگانی را کرد.

تولد لاکچری شیلا خداداد با کیک گران قیمت+عکس
کد خبر : ۵۶۰۸۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ شیلا خداداد (زاده ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. او همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد.

شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.

بیشتر بخوانید: رقص دیدنی "علی دایی" در تولد دخترش/ ویدئو

در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد بعد از انجام عمل بینی‌اش با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرد و هم اکنون صاحب 2 فرزند، یک پسر و یک دختر است.

خانم خداداد با انتشار عکس تولد خود آرزوی پایان کرونا و جشن همگانی را کرد.

14 آبان تولد شیلا خداداد

شیلا خداداد و فرزندانش

​سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبانماه 1392 در امریکا بدنیا آمد. و دختر او ساتین در فروردین 96 بدنیا آمد. شیلا خداداد در پاسخ به سوال رضا رشید پور در مورد دلیل به دنیا آوردن فرزندش در امریکا گفت: چون من به امریکا خیلی سفر میکنم و پدرم در امریکا سکونت دارد و از طرفی خودم دارای اقامت در امریکا هستم دوست داشتم فرزندم هم ازاین امتیاز برخوردار باشد تا در آینده بدون هیچ مشکلی و تهیه ویزا به تمام کشورهای دنیا سفر کند.

او اولین بار بازیگری را با بازی در فیلم اعتراض کیمیایی شروع کرد. اعتراض جولانگاه خوبی برای یک جوان با استعداد کم تجربه مانند شیلا بود و بازی در کنار کسانی چون داریوش ارجمند ،میترا حجار و محمد رضا فروتن تجربه خوبی برای او به شمار می رفت.

کد خبر : ۵۶۰۸۳
0
۰
ارسال نظر