توجیه بازیگر جوکر درباره ماجرای توهین به معلولیت!

سیروس میمنت بازیگر جوکر درباره حواشی اخیر این برنامه شفاف سازی کرد و گفت قصد ما توهین و بی احترامی به جامعه کم توان جسمی نبود.

توجیه بازیگر جوکر درباره ماجرای توهین به معلولیت!
کد خبر : ۹۶۰۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا؛ سیروس میمنت، می گوید: من در این سال ها سریال پرمخاطبی مثل «نون خ» را داشتم که واقعا بازخوردهای بسیار مثبتی گرفتم؛ آنقدر مثبت که مردم هنوز هم مرا به اسم کاراکتری که در این سریال ایفا کردم، در خیابان «کیوان» صدا می کنند، اما فیدبک های برنامه ای مثل «جوکر» واقعاً ترکاند.

این بازیگر از حضور در برنامه «جوکر» به عنوان یک تجربه بسیار خوب یاد کرد و افزود: به نظرم «جوکر» برنامه نویی در کشورمان بود که برای اولین بار اتفاق می افتاد.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ اتفاقی زننده در برنامه جوکر مردم را عصبانی کرد!

او درباره حاشیه های اخیر برنامه «جوکر» هم تاکید کرد: قصد ما خدایی ناکرده توهین و بی احترامی به جامعه کم توان جسمی نبود، ما آنها را می بینیم و با آنها زندگی می کنیم، همه ما انسان هستیم، پس چرا باید کم توانی هم نوع خودمان را به تمسخر بگیریم؟!

وی در این زمینه به نگاهی از جانب خودش اشاره کرد و گفت: ما بزرگتر از چارلی چاپلین در عالم سینما نداشتیم. چارلی چاپلین مگر چطور راه می رود؟ یا لورل و هاردی که به لحاظ ذهنی کم توان هستند.

من معتقدم اتفاقاً اگر درباره اینگونه افراد صحبت نکنیم درست نباشد، منتهی نه به شکل توهین آمیز بلکه به شکل درست.

اگر ما درباره کم توانان صحبت می کنیم یعنی فراموششان نکرده‌ایم، یعنی ما آنها را می بینیم و با آنها زندگی می‌کنیم.

کد خبر : ۹۶۰۳۸
0
۰
ارسال نظر