تهران در انتظار یخبندان

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد شدید و خیلی شدید و احتمال خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی وکاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

تهران در انتظار یخبندان
کد خبر : ۷۹۹۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعت‌های ۲۵ و ۲۶ اسفندماه وزش باد شدید تا خیلی شدید در سطح استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی و گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات مورد انتظار است.

از غروب ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۴ تا ۸ درجه سلسیوس در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۲۸ و ۲۹ اسفندماه) افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

تهران در انتظار یخبندان است.

سکون نسبی

از غروب جمعه تا یکشنبه به دلیل‌عدم وزش باد قابل ملاحظه، سکون نسبی جو و در نواحی پرتردد و صنعتی در بعضی ساعت‌ها انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی و لواسان با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز ۲۶ اسفندماه صاف و گاهی قسمتی ابری و وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۱۲ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان پایتخت ۲۷ اسفندماه قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد ودر بعد از ظهر غبارمحلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۴ و ۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر : ۷۹۹۰۷
0
۰
ارسال نظر