تمام زیبایی چهره “سام اصغری” با این اقدامش گرفته شد/ عکس

تصویری از سام اصغری با کلی ریش منتشر شد که چهره اش زیبایی قبل را ندارد.

تمام زیبایی چهره “سام اصغری” با این اقدامش گرفته شد/ عکس
کد خبر : ۱۷۹۲۹۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمکستان، عکسی جالب از سام اصغری همسر بریتنی منتشر شد که این مدل معروف با موهای بلند و کلی ریش به کلی چهره اش تغییر کرده است.

عکسی جالب از سام اصغری همسر بریتنی منتشر شد که این مدل معروف با موهای بلند و کلی ریش به کلی چهره اش تغییر کرده است.

واکنش عجیب سام اصغری به مستند ازدواجشان

در مستندی که تی ام زد روز دوشنبه ۱۵ مه با نام «بریتنی اسپیرز هزینه آزادی» منتشر کرده است چند منبع مختلف معتقدند که ازدواج این زوج با «مشکل عمیق» روبرو شده است.

منابع تی ام زد ادعا کردند که اسپیرز ۴۱ ساله و اصغری ۲۹ ساله اغلب با یکدیگر بحث و جدل میکنند حتی در مواردی نیروهای امنیتی مجبور به مداخله شده اند.

در جای دیگری از این مستند تیام زد عنوان میکند که اصغری دیگر زیاد در خانه نمیماند این موضوع با توجه به اینکه بریتنی بعد از پایان بحران قیمومیت به سام تکیه کرده است، جای نگرانی دارد.

سام اصغری در واکنش به این مستند در بخش روایتگر اینستاگرام خود ویدیویی منتشر کرد.

از همسرش در مقابل افراد نفرت انگیز که تلاش میکنند داستان او را تعریف کنند انتقاد کرد.

اصغری در این ویدیو میگوید که برای من منزجر کننده بود که افرادی که در زندگی او بودند زمانی که صدایی نداشت، داستان او را طوری تعریف کردند که انگار مال آنهاست.

کاملا نفرت انگیز

او در ادامه گفت که این کاملا نفرت انگیز بود چگونه میخواهی تاثیرگذارترین فرد نسل ما شاهزاده خانم پاپ و چهره محبوب آمریکا را جایی که پدرش به او میگوید چه کاری بکند چه آبی بنوشد.

چه کسی را ببیند، حبس کنی و از او به عنوان یک ماشین پولساز استفاده کنی؟

اصغری در ادامه گفت:«بعد ،ناگهان بعد از ۱۵ سال که او آزاد است بعد از آن همه نادیده گرفته شدن و چیزهایی که گذشت چطور میخواهی او را زیر میکروسکوپ بگذاری و داستانش را تعریف کنی؟ نه این هم منزجر کننده است.»

اولین فروپاشی روحی بریتنی

بریتنی اسپیرز پس از اولین فروپاشی روحی در انظار عمومی در سال ۲۰۰۷ تحت قیمومیت پدرش «جیمی اسپیرز» قرار گرفت.

قیمومیت جیمی بر بریتنی تا نوامبر ۲۰۲۱ ادامه داشت و سرانجام با دخالت دادگاه برداشته شد بریتنی و سام اصغری در سال ۲۰۲۱ پس از ۵ سال رابطه با یکدیگر ازدواج کردند.

کد خبر : ۱۷۹۲۹۲
0
۰
ارسال نظر