جذاب ترین فیلم ساخته شده تا به امروز معرفی شد

افراد زیادی کمدی ترسناک (The Menu) را جذاب ترین فیلم بشر تاکنون می دانند که تماشاگر را میخکوب می کند.

جذاب ترین فیلم ساخته شده تا به امروز معرفی شد
کد خبر : ۱۲۷۳۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ کمدی سیاه «منو» (The Menu) به کارگردانی مارک مایلود، که کارگردانی اپیزودهایی از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» و سریال «جانشینی» را به عهده داشت با بازی رالف فاینز هیجان تازه ای را در میان طرفداران غذا و فیلم برانگیخته است؛ به طوری که برخی مخاطبان این فیلم را جذاب ترین فیلم ساخته شده تا به امروز می دانند.

ماجرای فیلم ترسناک «منو» درباره آشپزی که برای اولین بار در ۱۸ نوامبر اکران شد، در یک رستوران مجلل به نام «هاثورن» (Hawthorne) می گذرد. رستورانی که مهمانان باید برای هر وعده غذایی ۱,۲۵۰ دلار بپردازند و برای رسیدن به سالن غذاخوری که در جزیره ای خصوصی قرار دارد، باید سوار قایق شوند.

در این فیلم، سرآشپز مشهور، جولیان اسلوویک با بازی فاینز، غذاهای مجللی را برای ۱۲ مهمان اختصاصی آماده کرده است.

اما در ادامه این رستوران لوکس به یک کابوس تبدیل می شود و میهمانان متوجه می شوند که در حال مبارزه برای زندگی خود هستند. در ادامه مشخص می شود که کل شام ترفندی سرآشپز اسلوویک بود تا از افرادی که معتقد است در از دست دادن اشتیاق او به آشپزی نقش داشته اند، انتقام بگیرد.

مهمانان یک به یک در زنجیره‌ای از رویدادهای وحشتناک اما خنده‌دار کشته می شوند که این روند مخاطب را میخکوب می کند.

نظر مردم درباره این فیلم ترسناک

پس از آغاز اکران فیلم، مردم به سرعت به توییتر هجوم آوردند تا نظرات خود را در مورد این فیلم هیجان انگیز به اشتراک بگذارند. تقریبا همه مخاطبان دیدن این فیلم را تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش دانستند و مفهوم اصلی آن را ستایش کردند. در صحنه از این فیلم، سرآشپز اسلوویک برای مارگوت چیزبرگر خوشمزه ای درست می کند و این صحنه باعث شد که بسیاری از تماشاچیان پس از ترک سالن هوس چیزبرگر کنند.

به نظر می رسد، سر آشپز فرانسوی دومینیک کرن و دیوید گلب، خالق برنامه «میز سرآشپز» نتفلیکس، در واقع با تیم سازنده فیلم همکاری کرده اند تا به ساخت غذای خوشمزه ای که در فیلم نمایش داده می شود، کمک کنند. علاوه بر این، فاینز گفت که دومینیک او را در مورد رفتار یک سرآشپز راهنمایی کرده است. جان بنهاس، سرآشپز ساکن جورجیا، پشت چیزبرگر وسوسه کننده پایان فیلم بود.

در این فیلم همچنین هونگ چاو، جانت مک‌تیر، پل آدلستین، جان لگوئیزامو، ایمی کاره‌رو، رید برنی و جودیت لایت ایفای نقش کرده اند.

این کمدی ترسناک در بین منتقدان نیز محبوب بوده است و در حال حاضر امتیاز ۸۹ درصد از منتقدان و ۷۷ درصد از مخاطبان در «راتن تومیتوز» (Rotten Tomatoes) را به خود اختصاص داده است.

کد خبر : ۱۲۷۳۱۴
0
۰
ارسال نظر