تماشاچی جنجالی که با لباس هیتلر به ورزشگاه آمد!

هواداری، با پیراهن شماره ۸۸ که روی آن شعار سلام نازی‌ها درج شده بود، توسط پلیس ایتالیا شناسایی شد.

تماشاچی جنجالی که با لباس هیتلر به ورزشگاه آمد!
کد خبر : ۱۶۰۰۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اسپوتنیک، حواشی دربی دلاکاپیتاله تا جایی ادامه داشت که بلاخره پلیس ایتالیا هواداری که روز یکشنبه در دربی شهر رم با پیراهن شماره ۸۸ که روی آن شعار سلام نازی‌ها درج شده بود را شناسایی کرد.

تماشاچی جنجالی که با لباس هیتلر به ورزشگاه آمد!

به کمک فیلم دوربین‌های استادیوم المپیکو، ایستگاه پلیس رم توانست این هوادار را شناسایی و او را به مدت پنج سال از حضور در استادیوم‌ها محروم کند.

پلیس توانست این فرد را به همراه دو هوادار اولترا و افراطی لاتزیو که آلمانی هستند، شناسایی کرده و آنها را به صورت مادام العمر از حضور در ورزشگاه محروم کند.

جرم این افراد، نقض قوانین مانچیو درباره مسائل نژادپرستی است.

باشگاه لاتزیو نیز در این خصوص اطلاعیه‌ای را صادر کرد و نوشت: «این سه نفر شناسایی شدند و رفتارهای آنها، ربطی به حمایت هواداری از این باشگاه نداشته و به صورت آشکار، قوانین ضد نژادپرستی را زیر پا گذاشته‌اند.»

به لطف همکاری لاتزیو، سرویس‌های امنیتی این باشگاه، مهمانداران و نیروهای پلیس، همچنین با استفاده از دوربین‌های نظارتی استادیوم المپیکو، فردی که پیراهن شماره ۸۸ را بر تن کرده بود و پشت پیراهن او عبارت "هیتلرسون" به معنای سلام نازی درج شده بود و همچنین دو فرد دیگر که به همراه او در استادیوم سلام نظامی می‌دادند، شناسایی شدند.

کد خبر : ۱۶۰۰۶۵
0
۰
ارسال نظر