تفاوت خرید فالوور روح و فالوور فیک + تاثیر فالوور روح در اینستاگرام

افزایش فالوور دیگر به سختی گذشته خود نیست و به نوعی می توان با پرداخت اندک هزینه ای، با کیفیت ترین فالوور ها را خریداری کرد.

تفاوت خرید فالوور روح و فالوور فیک + تاثیر فالوور روح در اینستاگرام
کد خبر : ۵۳۹۵۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

این روز ها اهمیت خرید فالوور روح به شدت بیشتر از گذشته خود شده است. هدف اصلی که همیشه در بین کاربران اینستاگرام از همان اوایل وجود داشته است، افزایش فالوور بوده است. حال از همین بابت، ما شاهد فالوور های بسیار مختلفی در هر پیج نیز بوده ایم و خرید فالوور واقعی اینستاگرام از روش های تضمینی افزایش فالوور است.

در اوایلی که برنامه اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی راه اندازی شده بود، تمام پیج های آن فعالیت عادی داشتند و صرفا برای فعالیت های شخصی خود فالوور های پیج را افزایش می دادند؛ اما در حال حاضر اوضاع به کلی تغییر کرده است و هر پیجی بسته به هدف خود فالوور تهیه می کند.

همچنین افزایش فالوور دیگر به سختی گذشته خود نیست و به نوعی می توان با پرداخت اندک هزینه ای، با کیفیت ترین فالوور ها را خریداری کرد.

البته این هم بستگی به هدف پیج دارد. یک نوع از فالوور هایی که می تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، فالوور روح است. در ادامه قصد داریم تا به طور کامل، چیستی و ماهیت این نوع فالوور را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید فالوور روح

انواع فالوور اینستاگرام از فالوور روح تا فالوورهای واقعی و هدفمند

در دنیای واقعی قبل از خرید هر محصولی، سعی می کنیم که از آن اطلاعات کافی را داشته باشیم؛ حال این مورد درباره خرید فالوور روح هم در اینستاگرام صدق می کند؛ امروزه پلتفرم های زیاید نظیر سایت خدمات اینستاگرام مای ممبر برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارند که هر کدام از آن ها، فالوور هایی را برای پیج های مختلف ارائه می دهند. حال چه نوع فالوور های دیگر در این نوع پلتفرم ها در کنا فالوور روح وجود دارند و به فروش می روند؟

به طور کلی اوایلی که اینستاگرام به وجود آمده بود، فقط یک نوع فالوور در آن وجود داشت و آن ها فالوور های واقعی بودند؛ اما با گذشت زمان و به وجود آمدن پلتفرم های معتبری نظیر مای ممبر، شاهد گستردگی در فالوور های درون پیج های مختلف بودیم.

به طور کلی در حال حاضر فالوور های مختلفی در پلتفرم های متفاوت به فروش می روند؛ این فالوور های شامل فالوور واقعی، فالوور فیک، فالوور روح، فالوور خارجی و ایرانی می باشند. حال هر پیج بسته به نیاز و هدف خود، اقدام به خرید یک نوع از این فالوور ها می کند.

نکته ای که باید قبل از خرید از آن آگاه باشید، تعرفه خرید فالوور واقعی است. هر کدام از این انواع فالوور، دارای تعرفه خاص خود برای پیج های اینستاگرام هستند؛ این که میزان قیمت ها چه قدر باشد، بستگی به کیفیت آن ها دارد.

البته موضوعی که برای خرید انواع فالوور حتی خرید فالوور روح باید از آن مطلع باشید، این است که امروزه برخی از پلتفرم هاف با قیمت های غیر منصفانه ای خدمات خود را ارائه می دهند. سایت خدمات اینستاگرام مای ممبر با کیفیت ترین فالوور های واقعی با هر ملیتی را و با کم ترین هزینه، به پیج شما ارائه می دهد.

فالوور روح چیست؟

در بخش قبلی از انواع فالوور که در امروزه به پیج های اینستاگرام فروخته می شود، پرداختیم؛ حال در این بخش می خواهیم چیستی و ماهیت یک نوع از این فالوور ها را مورد بررسی قرار دهیم. این روز ها افراد زیادی خواستار خرید فالوور روح هستند و از این رو، باید قبل از انجام هر کاری، ابتدا از ماهیت فالوور های روح مطلع شوید. برخی از پیج ها به طور کلی فقط می خواهند که تعداد فالوور های آن ها افزایش پیدا کند؛ لذا معمولا این دسته از کاربران، اقدام به خرید فالوور روح اینستاگرام می کنند. اما آیا این نوع فالوور فقط بر روی افزایش تعداد مخاطبین تاثیرگذار است.

لازم است بدانید که فالوور های روح همان طور که مقداری از نام آن ها هم پیدا است، هیچ گونه ماهیتی ندارند؛ در واقع آن ها از آن جایی که که در پیج شما هیچ فعالیتی نخواهند داشت، پیج شما هم با هیچگونه پیشرفتی مواجه نمی شود. به طور مثال اگر اقدم به خرید هزار عدد فالوور روح اینستاگرام کنید، فقط به تعداد فالوور های شما هزار عدد اضافه می شود؛ لذا نمی توانید توقع این را داشته باشید که این نوع فالوور، تعداد لایک و ویو پست ها را افزایش دهند.

متاسفانه موردی که در این بین وجود دارد و شما باید از آن آگاه باشید، این است که برخی از وب سایت ها با وعده فروش فالوور واقعی، فالوور روح به مخاطبین خود ارائه می دهند. لذا به شما پیشنهاد می کنیم که در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. معمولا پیج هایی اقدام به خرید فالوور روح می کنند که می خواهند به صورت موقت، اعتبار پیج خود را افزایش دهند. وب سایت مای ممبر با سابقه زیاد در زمینه فروش فالوور، می تواند با کیفیت ترین فالوور ها را به پیج شما ارائه دهد.

خرید فالوور روح اینستاگرام

تفاوت فالوور روح و فالوور فیک در چیست؟

تا به این جای کار به طور کامل از ماهیت خرید فالوور روح مطلع شدید؛ حال سوالی که در بین بسیاری از کاربران وجود دارد و طبیعتا باید از آن آگاه باشید این است که چه تفاوتی میان فالوور های روح و فالوور های فیک وجود دارد؟ به طور کلی فالوور های فیک، می توانند فالوور های واقعی اما غیرفعال باشند. این دسته از فالوور ها فقط در پیج مخاطب مشاهده می شوند ولی هیچ گونه فعالیتی از آن ها، دیده نمی شود. ما فالوور های روح همان اندک مشخصات مثبت فالوور فیک را هم ندارد.

در واقع فالوور های روح دارای هیچ گونه پروفایلی از خود نیستند؛ همچنین آن ها دارای تعداد فالوور های بسیار کمی می باشند. در پیج فالوور های روح یک پیج، هیچ گونه محتوایی وجود ندارد و شما نمی تواند منتظر مشاهده استوری در طول روز از آن پیج باشید. همچنین مورد مهمی که درباره فالوور های روح وجود دارد، این است که نام کاربری آن ها کاملا عجیب و غریب می باشد.

چگونگی شناسایی فالوور روح در اینستاگرام

در بخش قبلی کاملا از تفاوت های میان فالوور روح و فالوور فیک اینستاگرام مطلع شدید؛ حال اگر شما اقدام به خرید فالوور روح اینستاگرام نکرده اید ولی فکر می کنید که تعدادی از این نوع فالوور ها به سمت پیج شما هدایت شده اند، می توانید به راحتی هر چه تمام تر و با استفاده از یک ترفند ساده، از وجود آن ها در پیج خود اطلاع پیدا کنید. اولین موضوعی که در این مورد بهتر است دانید، این است که برای خرید فالوور واقعی، نزد یک پلتفرم مورد اطمینان نظیر مای ممبر مراجعه کنید؛ این گونه از خرید خود کاملا مطمئن هستید.

دومین روشی که برای شناسانی وجود فالوور های روح در یک پیج اینستاگرام وجود دارد، بررسی آمار پست های اینستاگرام است. برخی از کاربران اینستاگرام بعد از خرید فالوور واقعی، متوجه این شده اند که پست های آن ها، با هیچگونه تغییر مثبتی رو به رو نشده است. حال طبیعتا فالوور هایی که به این دسته از پیج ها هدایت شده اند، فالوور روح بوده است؛ در واقع این دسته از کاربران اقدام به خرید فالوور روح کرده اند.

بازخورد الگوریتم اینستاگرام نسبت به خرید فالوور روح

در نهایت می خواهیم از یک موضوع بسیار مهم در رابطه با خرید فالوور روح که باید از آن مطلع شوید یاد کنیم؛ آن هم بازخورد الگوریتم اینستاگرام نسبت به خرید فالوور است. همان طور که می دانید از زمانی که تعداد کاربران اینستاگرام افزایش پیدا کردند، الگوریتم اینستاگرام هم کار خود را با جدیت بیشتری پیش برد. از همین رو اینستاگرام با پیج هایی که در آن ها فالوور روح و یا حتی فیک وجود دارد، برخورد جدی می کند.

به طور مثال اگر در پیج شما فالوور روح وجود داشته باشد و الگوریتم اینستاگرام از این موضوع آگاه شود، امکان دارد که پج شما برای همیشه ریپورت و از دسترس خارج شود. لذا همیشه در هنگام خرید فالوور واقعی اینستاگرام نهایت دقت را داشته باشید تا با مشکلاتی از این نظر مواجه نشوید. خرید فالوور روح به طور کلی فقط تعداد مخاطبین پیج را افزایش می دهد که حتی همین مورد هم با گذشت زمان، امکان دارد با ریزش فالوور از دست برود.

سخن نهایی درباره فالوور های روح

اهمیت افزایش فالوور پیج های اینستاگرام هیچ وقت از بین نخواهد رفت؛ همچنین به همین دلیل، اهمیت نوع و کیفیت فالوور هم همیشه پا برجا می ماند. وب سایت مای ممبر واقعی و با کیفیت ترین فالوور ها را به پیج شما ارائه می دهد و شما می توانید خریدی را با اطمینان بالا داشته باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که هیچ وقت سمت خرید فالوور روح نروید؛ چرا که این دسته از فالوور ها، فقط به پیج شما آسیب وارد می کنند.

کد خبر : ۵۳۹۵۱
0
۰
ارسال نظر