تغییر جهش عجیب خودرو در بازار امروز 15 شهریور

امروز 15 شهریور خودرو گران تر شد. در معاملات بازار آزاد شاهد رشد شش میلیون تومانی پژو پارس و پنج میلیون تومانی تندر ۹۰ هستیم.

تغییر جهش عجیب خودرو در بازار امروز 15 شهریور
کد خبر : ۴۵۶۰۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ خودرو‌های سایپا و ایران‌خودرو امروز دوشنبه پانزدهم شهریور با افزایش قیمت در بازار معامله می‌شوند. خودرو‌هایی که در پایان هفته اول شهریور به اوج قیمت خود در سال جاری رسیده بودند و بعد از کاهش نرخ ارز شاهد افت محسوس قیمت‌ها بودیم اما امروز دوباره مدل‌های پرفروش بازار گران شده‌اند.

پژو پارس در بین محصولات داخلی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده و با رشد شش میلیون تومانی، ۲۷۶ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. تندر ۹۰، دنا، پژو ۴۰۵، سمند، پراید و تیبا هاچ‌بک پلاس هم بین یک تا پنج میلیون تومان از روز گذشته قیمت بیشتری دارند.

سیتروئن، چانگان و سوزوکی ویتارا اتوماتیک نیز در بین محصولات مونتاژی این دو کارخانه، از افزایش قیمت امروز بازار خودرو جا نماندند و افزایش پنج تا ۱۰ میلیون تومانی را به‌ثبت رساندند. قیمت روز محصولات ایران‌خودر و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

تندر ۹۰ بعد از پژو پارس بیشترین افزایش قیمت را به ثبت رسانده و با نرخ ۳۶۰ میلیون تومان روانه بازار شده است. پنج میلیون تومان بیشتر از روز یکشنبه.

سمند LX در بین دیگر محصولات ایران‌خودرو سه میلیون تومان گران شده است و تا دلتان بخواهد مدل‌هایی داریم که افزایش دو میلیون تومانی پیدا کرده‌اند. دنا، پژو ۴۰۵، پژو پارس اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دنده‌ای چنین روندی داشته‌اند.

سوزوکی ویتارا اتوماتیک که جزو خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد بازار دسته‌بندی می‌شود، امروز یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان قیمت خورده و در مقایسه با روز قبل ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

خودرو قیمت
وانت آریسان ۱۸۹ میلیون تومان
سمند LX ۲۴۸ میلیون تومان
سمند EF7 ۲۶۲ میلیون تومان
سمند EF7 دوگانه سوز ۲۸۵ میلیون تومان
دنا تیپ یک ۳۲۷ میلیون تومان
پژو 405 GLX ۲۳۰ میلیون تومان
پژو پارس ۲۷۶ میلیون تومان
پژو پارس اتوماتیک ۲۵۷ میلیون تومان
پژو 207 دنده ای ۳۴۵ میلیون تومان
پژو 206 تیپ 2 ۲۵۲ میلیون تومان
پژو 206 تیپ 5 ۲۹۸ میلیون تومان
پژو 206 صندوقدار ۲۹۰ میلیون تومان
پژو 2008 ۹۹۰ میلیون تومان
رنو تندر 90 E2 ۳۶۰ میلیون تومان
هایما S5 ۶۶۰ میلیون تومان
هایما S7 ۷۸۰ میلیون تومان
سوزوکی ویتارا اتوماتیک یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان

قیمت محصولات سایپا

تیبا هاچ‌بک پلاس ۱۷۴ میلیون تومان فروخته می‌شود و از روز قبل سه میلیون تومان گران شده است. پراید هاچ‌بک و پراید صندوقدار نیز با رشد یک میلیون تومانی به‌ترتیب ۱۵۶ و ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خوردند. همچنین وانت زامیاد ۲۶۵ میلیون تومان عرضه می‌شود‌ و رشد پنج میلیون تومانی را تجربه می‌کند.

سیتروئن ۱۰ میلیون تومان و چانگان نیز پنج میلیون تومان از معاملات روز یکشنبه ارزش بیشتری دارند. البته امروز در بین محصولات سایپا، تیبا صندوقدار و ساینا یک میلیون تومان ارزان شده‌اند.

خودرو قیمت
پراید 111 ۱۵۶ میلیون تومان
پراید 131 ۱۴۰ میلیون تومان
پراید 132 ۱۳۳ میلیون تومان
پراید 151 ۱۵۴ میلیون تومان
تیبا 2 ۱۵۹ میلیون تومان
تیبا 2 پلاس ۱۷۴ میلیون تومان
تیبا صندوقدار ۱۴۷ میلیون تومان
ساینا دنده ای ۱۶۲ میلیون تومان
کوئیک دنده ای ۱۷۳ میلیون تومان
کوئیک اتوماتیک پلاس ۲۲۵ میلیون تومان
سیتروئن ۹۴۰ میلیون تومان
چانگان ۵۲۰ میلیون تومان
وانت زامیاد ۲۶۵ میلیون تومان
کیا سراتو ۹۶۵ میلیون تومان
آریو ۴۰۰ میلیون تومان
شاهین ۳۸۰ میلیون تومان
کد خبر : ۴۵۶۰۴
0
۰
ارسال نظر