تعجب نکنید؛ این قیافه “هانیه توسلی” در سن بلوغ واقعیت دارد/ عکس

تصویری عجیب از هانیه توسلی در سن بلوغ منتشر شد که بر عکس بیشتر نوجوان ها چهره زیبا و بدون عیب و ایرادی در این سن و سال دارد.

تعجب نکنید؛ این قیافه “هانیه توسلی” در سن بلوغ واقعیت دارد/ عکس
کد خبر : ۱۵۹۲۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فانیگما، عکسی جالب و دیده نشده از هانیه توسلی یکی از بازیگران بسیار توانمند و سرشناس ایرانی منتشر شد که نشان می دهد این بازیگر در سن بلوغ بسیار زیبا بوده است.

این چهره "هانیه توسلی" در سن بلوغ واقعیت دارد/ عکس

چندی پیش هانیه توسلی بازیگر خوش چهره و معروف ایرانی در اینستاگرامش عکسی جالب را از آدم برفی فوق العاده حرفه ای که ساخته، منتشر کرد.

چهره آدم برفی “هانیه توسلی” همه را متعجب کرد/ عکس 13 بهمن 1401-16:59 0 97 کمتر از یک دقیقه چهره آدم برفی "هانیه توسلی" همه را متعجب کرد/ عکس هانیه توسلی تصویری را از آدم برفی که به صورت فوق العاده حرفه ای ساخته است، منتشر کرد. به گزارش وقت صبح به نقل از پرشین وی، هانیه توسلی بازیگر خوش چهره و معروف ایرانی در اینستاگرامش عکسی جالب را از آدم برفی فوق العاده حرفه ای که ساخته ، منتشر کرد.

با اینکه هر روز شایعات زیادی درباره ازدواج هانیه توسلی به گوش می رسد اما این بازیگر تا کنون هیچ خبری راجع به ازدواج و همسرش منتشر نکرده است.

دیپلم خود را در رشته تجربی گرفته و در ادامه، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ادبیات فیلم نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است.

هانیه توسلی از سن 17 سالگی در تئاتر به صورت آماتور بازی می کرد، بازی او در نمایش «پدر دوست داشتنی» در یکی از جشنواره های تئاتر مورد توجه نصرالله قادری (داور) قرار گرفت، بنابراین از وی برای بازی در نمایش پدر دعوت به عمل آورد.

این بانوی هنرمند بعد از تحصیل در رشته نمایش نامه نویسی توانست در تئاتر نمایش نامه های فراوانی را بازی کند.

کد خبر : ۱۵۹۲۳۸
0
۰
ارسال نظر