تصمیم شرم آور مدل پرحاشیه و کم عقل درباره ازدواج!

” کریس گالرا ” مدل پرحاشیه ی برزیلی که به کم عقلی هم شهرت دارد، در اقدامی عجیب با خودش ازدواج کرد سپس طلاق گرفت.

تصمیم شرم آور مدل پرحاشیه و کم عقل درباره ازدواج!
کد خبر : ۶۳۳۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ کم نیستند افرادی که با تصمیمات و اقدامات عجیب و غریب خود هر روز بیشتر از قبل در فضای مجازی معروف شده و نظر همه را به خود جلب میکنند.

برخی افراد مفهوم اصلی ازدواج را به کل درک نمیکنند و کارشان به تصمیمات عجیب و غریب میکشد، مثل مدلینگ زن معروفی که در عرض چند ماه تصمیمش برای ازدواج به یکباره زیر و رو شده است.

بیشتر بخوانید: ازدواج "خانم بازیگر" با سوپر مدل مشهور/ عکس

از خودم طلاق میگیرم و خودمو طلاق میدم!

" کریس گالرا " مدل پرحاشیه ی برزیلی که چندی پیش با صحبت های عجیب و غریبش در فضای مجازی اعلام کرد که دیگر نمیتواند به هیچ مردی تکیه کند برای همین تصمیم دارد با خودش ازدواج کند حالا از این تصمیم عجیب و مسخره پشیمان شده و دست به اقدامی عجیب تر زد و در کمال تعجب خودش را طلاق داده تا با فرد دیگری ازدواج کند.

جالب است بدانید این مدل معروف که حدود 90 روز پیش با جدیت میگفت به هیچ مردی تکیه نمیکنم و نخواهم کرد حالا به گفته ی خود " از بی شوهری خسته شده " و مرتب در صفحه شخصی اش از عشقی صحبت میکند که با نگاه اول در او ایجاد شده است و حالا از قرار معلوم نمیتواند بدون عشق جدیدش زندگی کند او و شوهر آینده اش قرار است با هم ازدواج کنند.

حرفهای این مدلینگ که کاملا متفاوت با قبل است نشان میدهد که او هیچ ثبات عقلی ندارد و همین اقدامات وی او را به عنوان سلبریتی کم عقل معروف کرده.

واکنش ها و کامنت های منفی و طنز به این ماجرا بسیار شدید بود و به سرعت ماجرا وایرال شد. صحبت های عجیب و غریب این مدلینگ ما را یاد شخصیت های منفی و مشهور فضای مجاز می اندازد، شخصیت هایی که هر روز حرفی میزنند و هربار تصمیمی برای ازدواج و انتخاب همسر خود میگیرند.

کد خبر : ۶۳۳۲۲
0
۰
ارسال نظر