تصاویر/ چهره زیر و رو شده بازیگران ایرانی با معجزه گریم!

در این مطلب تصاویری از بازیگران ایرانی با گریم های سنگین و عجیب آورده شده که چهره آنها را دگرگون کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از پرشین وی؛ بازیگری از حرفه های جذاب ولی در عین حال سخت است که برای ورود به آن باید علاوه بر آموزش های مربوطه استعداد فراوانی داشت. بازیگر خوب کسی است که بتواند تمام شخصیت ها با گریم های مختلف را بازی کند.

امروز می خواهیم تصاویری از گریم های عجیب بازیگران ایرانی را برای شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: جذابیت این بازیگران مرد ایرانی بر سر زبان ها افتاد!+عکس

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران استان تهران، بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند.

گریم عجیب اشکان خطیبی

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد؛ وی اصالتا خمینی شهری است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد.

گریم آذیتا حاجیان

گلاب آدینه

گلاب آدینه، با نام اصلی گلاب مستعان زاده ۲۲ آبان ۱۳۳۲ تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ اقتصاد سیاسی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او فعالیت هنری را سال ۱۳۵۴ با گروه تئاتر دانشجویی «پیاده» به سرپرستی مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ آغاز کرد.

گریم عجیب گلاب آدینه

پانته آ پناهی ها

پانته‌آ پناهی‌ها (زاده ۱۳۵۶ - تهران) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه و انتخاب بازیگر اهل ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است.

گریم پانته آ پناهی ها

حامد بهداد

حامد بهداد زادهٔ ۲۶ آبان ۱۳۵۲ بازیگر ایرانی است. نخستین‌بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

گریم حامد بهداد

کد خبر : ۶۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان