تصاویر/ هنرپیشه زن پولساز سینمای ایران با شلوار چهارخانه به جشنواره آمد!

سارا بهرامی که لقب پولسازترین بازیگر سال ۱۳۹۷ را یدک می‌کشد، با تیپی عجیب در جشنواره چهلم حضور یافت.

تصاویر/ هنرپیشه زن پولساز سینمای ایران با شلوار چهارخانه به جشنواره آمد!
کد خبر : ۷۳۵۰۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سارا بهرامی که برای فیلم علفزار راهی جشنواره شده بود، شلواری چهارخانه به داشت که سنخیتی با لباس و استایلش ندارد.

سارا بهرامی با شلوار چهارخانه به جشنواره آمده است.

سارا بهرامی در علفزار

علف‌زار به عنوان یک درام دادگاهی، مصالح لازم و کافی برای تاثیرگذاری را داشته و با یک شیب ملایم، قصه خود را به سمت پایان‌بندی هدایت می‌کند.

دانشی جوان در نخستین تجربه بلند سینمایی خود، فراتر از انتظار ظاهر شده و توانسته قصه‌ای ملتهب نزدیک به خطوط قرمز را با مهارت روایت کرده و نظر مثبت مخاطبان در سالن همایش‌های برج میلاد را جلب کند.

سارا بهرامی با شلوار چهارخانه به جشنواره آمد.

او در دکوپاژ فیلمنامه خود تلاش کرده تا از فضا به نفع شکل‌گیری صحیح درام بهره گرفته و در عین حال چشمان تماشاگرانش را بابت استفاده از نماهای تکراری خسته نکند. از طرف دیگر در انتخاب بازیگران فیلمش هم دقت به خرج داده و گروه یکدست و منسجمی را گردهم آورده است.

بدون شک پژمان جمشیدی بهترین بازیگر فیلم است که به خوبی در قالب نقش رفته و آن را بدون آن که به سمت اغراق برود، اجرا کرده است. برای مثال می‌توان به سکانس بازجویی‌اش از پسر نوجوان متهم اشاره کرد که حس‌های متضادی در آن به چشم می‌خورد.

سارا بهرامی هم در نقش سارا تلاش زیادی به خرج داده تا تماشاگر را به همدلی با خود وادار کند و در این امر هم موفق نشان می‌دهد. هر چند که رفتارهای اغراق شده‌ای در بازی بیرونی‌اش به چشم می‌خورد که کیفیت نقش آفرینی‌اش را پایین آورده است.

کد خبر : ۷۳۵۰۷
0
۰
ارسال نظر