تصاویر/ عکس‌هایی از مینو آذرمگین یا زهره احضار که فکرش را نمی‌کنید!

عکس هایی از زهره سریال احضار که در فیلم شخصیتی مثبت و با حجاب کامل است منتشر شده که بسیار متفاوت است.

تصاویر/ عکس‌هایی از مینو آذرمگین یا زهره احضار که فکرش را نمی‌کنید!
کد خبر : ۲۲۷۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مینو آذرمگین یا زهره سریال احضار که بازیگر تئاتر است در بیرون فیلم عکس هایی کاملا متفاوت دارد که در ادامه می بینید:

عکس های بیرون فیلم مینو آذرمگین بازیگر نقش زهره احضار

مینو آذرمگین متولد مهر ۱۳۷۳ در تهران در یک خانواده چهارنفره است.

این بازیگر جوان دارای لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی در صحنه‌های مختلف تئاتر هنرنمایی کرده است.

با این وجود آذرمگین جز تازه واردان این عرصه محسوب می‌شود که هنرپیشگی می‌کند.

این هنرمند جوان در آموزشگاه فرهنگی هنری اینجا میان شهر با نظارت و کارگردانی هیئت مدیره آن که بازیگرانی نام آشنا از جمله پانته‌آ بهرام، صابر ابر و الهام کردا هستند، به اجرای چندین نمایش پرداخته و روی صحنه تئاتر رفته است.

آثار مینو آذرمگین

اولین گام آذرمگین در حیطه نمایش را می‌توان از سال ۱۳۹۲ با نمایش «چی شد که من مار خوردم؟» دانست.

این نمایش که به کارگردانی گلبرگ ابوترابیان روی صحنه رفت، باعث شد تا مینو آذرمگین به عنوان مدیر صحنه کار خود را در حیطه بازیگری آغاز کند.

این بازیگر از سال ۱۳۹۳ بازیگری را با نمایش از تاریکی به کارگردانی شایان عطایی تجربه کرد. مینو آذرمگین با گذراندن دوره‌های بازیگری در آموزشگاه اینجا میان شهر و کسب تأیید اعضای هیئت مدیره این مؤسسه توانست آموزش‌های مورد نیاز عملی بازیگری را نیز بیاموزد.

این بازیگر به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۹۷ با بازی در تئاتری به نام نمایشی در ستایش تئاتر توانست راهی برای حضور خود در سریال احضار بسازد.

البته باید گفت که مینو آذرمگین در نمایشی با نام آنا در کنار بازیگران برجسته کشور همچون پانته‌آ بهرام و صابر ابر همکاری داشته است. همچنین از دیگر نمایش‌های او می‌توان به نمایش پرنیان اشاره کرد.

خانواده و ازدواج مینو آذرمگین

مینو آذرمگین فرزند اول یک خانواده چهارنفره در تهران است. محمدعلی، تک برادر مینو آذرمگین است که در سال ۱۳۷۸ یعنی وقتی که تنها ۴ ساله بود، فوت کرد.

مینو مجرد است و در حال حاضر با خانواده اش زندگی می‌کند.

کد خبر : ۲۲۷۹۴
0
۰
ارسال نظر