تصاویر/ زنی که پولدارترین مرد جهان را تور کرد!

یک منبع نزدیک به جف بزوس، بنیانگذار آمازون و شریک زندگی‌اش لورن سانچز گفت این زوج نامزد کرده‌اند.

تصاویر/ زنی که پولدارترین مرد جهان را تور کرد!
کد خبر : ۱۷۷۶۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، دیده شدن حلقه ازدواج در انگشت سانچز به گمانه زنی‌ها درباره نامزدی این زوج دامن زد اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد خواستگاری یا برنامه‌های عروسی آن‌ها در دسترس نیست.

بزوس و سانچز، گزارشگر سابق برنامه‌های سرگرمی، اولین بار در سال ۲۰۱۹ رابطه خود را به صورت عمومی اعلام کردند.

این زوج زندگی خصوصی خود را تا حد زیادی از مطبوعات دور نگه داشته‌اند، اما گزارش‌ها درباره نامزدی آن‌ها روز دوشنبه پس از انتشار عکس‌هایی از این دو در قایق بادبانی بزوس که در آن سانچز حلقه ازدواج به دست دارد منتشر شد.

لورن سانچز جف بزوس پولدارترین مرد جهان را تور کرد.

نامزدی جف بزوس و لورن سانچز

در سال ۲۰۲۲، این زوج در اولین مصاحبه مشترک خود در خانه‌شان در واشنگتن دی سی با CNN گفتگو کردند و در مورد فعالیت‌های بشردوستانه خود در جهت بخشش ثروت هنگفت بزوس به دلایل مختلف صحبت کردند.

سانچز درباره کارهای خیریه‌شان گفت آن‌ها هم‌تیمی‌های بسیار خوبی هستند و با خنده اضافه کرد که می‌توانند به نوعی کسل کننده باشند.

بزوس در ادامه این روزنامه‌نگار برنده جایزه امی را «سخاوتمندترین و دست و دل بازترین فردی که می‌توانید در زندگی‌تان ببینید» خواند و او را «الهام بخش» توصیف کرد.

لورن سانچز جف بزوس پولدارترین مرد جهان را تور کرده است.

سومین مرد پولدار جهان

ثروت جف بزوس تا لحظه نگارش این مقاله ۱۳۷.۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است که او را به سومین فرد ثروتمند جهان تبدیل می‌کند.

این میلیاردر همچنین موسس شرکت فضایی بلو اوریجین (Blue Origin) است که در سال ۲۰۲۱ با موشک نیو شپرد (New Shepard) متعلق به این شرکت به فضا رفت و برگشت.

سانچز، که همچنین یک خلبان سابق هلیکوپتر است، به CNN گفت که او نیز قصد دارد در سال‌های آینده به فضا برود و گفت که «گروه بزرگی از زنان» به او خواهند پیوست.

لورن سانچز جف بزوس پولدارترین مرد جهان را تور کرده بود.

فاش شدن رابطه

مشخص نیست دقیقا چه زمانی بزوس برای اولین بار لورن سانچز را ملاقات کرده است.

اما گفته می‌شود که آن‌ها زمانی که جف هنوز با همسر سابقش مکنزی اسکات بود، با هم رابطه موازی داشته‌اند.

رابطه عاشقانه آن‌ها برای اولین بار در ژانویه ۲۰۱۹ فاش شد.

اندکی بعد، جف بزوس از همسرش که بیش از ۲۵ سال با هم زندگی کرده بودند و مادر چهار فرزندش بود، جدا شد.

سانچز نیز دارای سه فرزند از روابط قبلی است و به مدت ۱۳ سال با پاتریک وایتسل، کارآفرین و عامل استعدادیابی هالیوودی در زندگی مشترک بود تا اینکه در سال ۲۰۱۹ طلاق آن‌ها نهایی شد.

کد خبر : ۱۷۷۶۰۸
0
۰
ارسال نظر