تصاویر/ رونمایی از خارق العاده ترین پورشه جهان که هوش از سرتان می پرد!

عجیب‌ترین پورشه جهان با کابینی هنری رونمایی شد؛ این نسخه از سدان برقی پورشه تایکان، به راحتی می‌تواند عجیب ترین پورشه تایکان جهان باشد.

تصاویر/ رونمایی از خارق العاده ترین پورشه جهان که هوش از سرتان می پرد!
کد خبر : ۹۱۵۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از گجت نیوز؛ در ادامه به جزئیات این خودروی هنری می‌پردازیم.

هنرمندی به نام «شان واتراسپون» (Sean Wotherspoon) با همکاری پورشه یک نسخه هنری از پورشه تایکان طراحی کرده است که شاید شایسته لقب عجیب ترین پورشه تایکان جهان باشد. این خودرو پیش‌تر به نمایش گذاشته شده بود، اما حالا از فضای داخلی جذاب و خلاقانه آن رونمایی شده است.

همان‌طور که مدیر ارشد بازاریابی پورشه اشاره کرده، این شرکت لیستی بلندبالا از خودروهای هنری را در کارنامه خود دارد؛ از پورشه ۳۵۶ سایکدلیک خواننده معروف آمریکایی جنیس جاپلین در دهه ۶۰ میلادی گرفته تا نسخه ویژه پورشه ۹۱۱ آر اس آر طراحی‌شده توسط هنرمندی با نام ریچارد فیلیپس در سال ۲۰۱۹.

بیشتر بخوانید: ویدئو/ اولین خودروی ملی اماراتی که بسیار لوکس است!

طراح این پورشه کیست؟

به گفته پورشه، طراح این پورشه تایکان هنری شیفته لباس‌های خیابانی مد روز با رنگ‌بندی سرزنده و مواد غیرمعمول است.

او قبل از اینکه رنگ‌ها را برای ترکیب به تیم پورشه ارسال کند، با استفاده از فناوری واقعیت مجازی، رنگ‌ها را امتحان کرده است تا به رنگ‌های مورد نظر خود دست پیدا کند.

سپس رنگ‌ها روی یک ماکت کوچک از پورشه تایکان استفاده شده‌ و پس از نهایی‌سازی، بالاخره کار روی فضای داخلی آغاز شده است.

جزئیات طراحی عجیب ترین پورشه تایکان دنیا

در هدلاینر، وسط صندلی‌ها و آفتاب‌گیرهای داخلی عجیب ترین پورشه تایکان جهان، پارچه مخمل کبریتی به کار رفته که جلوه جالب و متفاوتی به فضای داخلی بخشیده است. واتراسپون که خود گیاهخوار است، به طور جدی این نکته را مد نظر قرار داده که هیچ چرمی در کابین نباشد. بد نیست بدانید خریداران پورشه تایکان آپشن کابین بدون چرم را پیش روی خود دارند.

المان جالب توجه دیگر فضای داخلی این پورشه تایکان خاص، وجود مقدار زیادی چوب‌پنبه در قسمت‌های مختلف از جمله داشبورد، کنسول مرکزی، فرمان و کف‌پوش‌ها است. طراح این خودرو می‌گوید بعید است تا به حال کسی این حجم از چوب‌پنبه را در فضای داخلی یک خودرو به کار برده باشد.

البته پیاده‌سازی این چوب‌پنبه چالش‌های متعددی را به دنبال داشته؛ به عنوان مثال، تطابق دادن رول‌های چوب‌پنبه با اشکال پیچیده و منحنی نظیر داشبورد و کنسول مرکزی به شدت دشوار بوده است.

بخش سفارشی‌سازی پورشه با نام Exclusive Manufaktur نیز رینگ‌های 21 اینچی مشکی، نوشته مشکی «پورشه» روی چراغ سرتاسری عقب و کاور مشکی برف‌پاک‌کن عقب را ارائه داده است تا طراحی عجیب ترین پورشه تایکان دنیا را تکمیل کند.

در آخر جالب است بدانید پورشه در آینده چهار رنگ نمای بیرونی این نسخه هنری تایکان را به مشتریان ارائه خواهد داد و از طریق برنامه Sonderwunsch این امکان را برای مشتریانش فراهم خواهد کرد تا خودروی خود را به همین شکل شخصی‌سازی کنند.

عجیب‌ترین پورشه جهان با کابینی هنری رونمایی شد
کد خبر : ۹۱۵۸۴
0
۰
ارسال نظر