تصاویر/ دیوید بکام با هدیه ویژه‌اش برای پسر و عروسش سنگ تمام گذاشت!

عروسی بروکلین بکام برای او شیرین‌تر شد، وقتی که متوجه شد پدرش دیوید برای او یک جگوار لوناز با طراحی خاص به‌عنوان هدیه گرفته است.

تصاویر/ دیوید بکام با هدیه ویژه‌اش برای پسر و عروسش سنگ تمام گذاشت!
کد خبر : ۸۳۷۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ دیوید بکام به پسرش بروکلین بکام به عنوان هدیه عروسی، جگوار ۳۵۰۰۰۰ پوندی داد. بروکلین و همسرش نیکولا پلتز در مراسمی باشکوه در پالم‌بیچ فلوریدا در عمارت مجلل خانواده نیکولا باهم ازدواج کردند.

دیوید بکام برای پسر و عروسش سنگ تمام گذاشت.

دیوید و ویکتوریا با این وسیله نقلیه لوکس در اطراف چرخی زدند، در حالی که بروکلین و نیکولا نیز صبح یکشنبه برای صرف صبحانه بعد از عروسی با این ماشین دیده شدند.

این ماشین آبی خیره‌کننده، تمام برقی است و به طور ویژه توسط بکام سفارش داده شده و کل تیم ۱۲۰ نفره این شرکت روی این ماشین لوکس در لوناز، سیلورستون انگلیس، کار کردند. هر مشتری که از لوناز خرید می‌کند، می‌تواند رنگ منحصربه‌فردی را که برای خودروی خود می‌خواهد انتخاب کند، اما بکام‌ها خواستند نام رنگی که انتخاب کردند فاش نشود.

دیوید بکام برای پسر و عروسش سنگ تمام گذاشته بود.

نمای داخلی

نمای داخلی با رنگ کرم روشن تزئین شده و تیم به طرح اصلی جگوار پایبند بوده اما به‌روزرسانی‌های ظریفی را هم اضافه کرده تا بتوان از آن به عنوان خودروی الکتریکی استفاده کرد. در بخش فنی، ترمزها، سیستم تعلیق و فرمان ارتقا یافتند.

دیوید بکام برای پسر و عروسش سنگ تمام گذاشته است.

دیوید لورنز، بنیانگذار لوناز، گفت: «با ساخت این جگوار XK۱۴۰ زیبا و برقی، مفتخریم که پیوندی بین زندگی حرفه‌ای دیوید بکام، به عنوان سرمایه‌گذار لوناز، و زندگی خانوادگی‌اش برقرار کنیم. این خودروی زیبا هدیه مناسبی به پسرش بروکلین و عروسش نیکولا در روز عروسی آن‌هاست. از هر نظر، این خودروی کلاسیک الکتریکی خارق‌العاده نماد آینده‌ای روشن و مثبت است.»

بروکلین و نیکولا آخر هفته قبل، کمتر از دو سال پس از اعلام نامزدی، ازدواج کردند. این زوج در ژانویه ۲۰۲۰ رابطه عاشقانه خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند و شش ماه بعد خبر خوشحال‌کننده نامزدی خود را اعلام کردند.

کد خبر : ۸۳۷۵۶
0
۰
ارسال نظر