تصاویر/ خانم بازیگر با جراحی های زیبایی آدم دیگری شد!

سمیرا حسینی یکی از بازیگران کم حاشیه که به واسطه چهره اش شناخته شده بعد از عمل بینی اش زیبایی اش چند برابر شد.

تصاویر/ خانم بازیگر با جراحی های زیبایی آدم دیگری شد!
کد خبر : ۸۳۷۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛‌ سمیرا حسینی بازیگر ایرانی می باشد که بیشتر با چهره اش در خاطر مخاطب مانده نه اسم و رسم. وی از هنرمندان بسیار کم کار سینما و تلویزیون است که ظاهرا رغبت بیشتری به سمت تئاتر دارد.

وی از دوستان خیلی خیلی صمیمی متین ستوده می باشد که عکسای خوشگلی هم در کنار هم دارند.

بیشتر بخوانید: رنگ موی خانم بازیگر همه را حیرت زده کرد!+عکس

البته که سمیرا حسینی در گذشته چهره ای مظلوم طور داشت اما حالا هر بار با رنگ مویی فانتزی و بی روسری و آرایش کیلویی و … دیده میشه. انگار این سبک چهره و نامتعارف بودن دیگه تو سینما داره عادی میشه و کسی هم کاری نداره!

سمیرا حسینی با وجود همه اینها اما از بی حاشیه ترین بازیگران جوان میان خانوماست که همین امر باعث شده تا فالوئرای کم هم به نسبت بقیه داشته باشه در صورتی که به راحتی میتونه همانند خیلی های دیگه وارد این راه بشه و فالوئر میلیونی بگیره، اینجوری هم قابلیت گرفتن تبلیغات را داره و هم بر سر زبون هاست!

اما او ظاهرا رغبتی به این نوع زندگی همانند خانم بهاره رهنما نداره!

خوشگلاسیون سمیرا حسینی با سنی که کم نیست!

اما این روزها سالن های آرایشی نه تنها برای خانوما کلا شلوغ و پرباره بلکه میان خانومای بازیگر هم این چشم و هم چشمی و خوشگلی و راه به راه تو سالن بودن هم روال شده.

خانم حسینی هم مدتی میشه که بینی خود را عمل کرده و حالا به چهره ای جدید و نازتر رسیده که خب البته هر خانمی چنین کارهایی رو انجام بده نازتر میشه!

اما سمیرا حسینی اینطور که در عکس ها نشان میدهد چهره ای شاد و جوان دارد اما سن خانم بازیگر کم نیست و او در نزدیکی چهل سالگی می باشد!

سمیرا حسینی بازیگر شناخته شده ایرانی بعد از جراحی زیبایی
کد خبر : ۸۳۷۹۸
0
۰
ارسال نظر