تصاویر/ جورجینا در این عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شد!

کریستیانو رونالدو قصد دارد عمارت بزرگ ۵ میلیون پوندی خود در مادرید با استخر و سالن بدنسازی را اجاره دهد؛ خانه‌ای که جورجینا رودریگز، نامزد او، پیش‌تر ادعا کرده بود در اولین حضور خود در آن گم شده بود.

تصاویر/ جورجینا در این عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شد!
کد خبر : ۱۶۶۸۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، فوق ستاره سابق رئال مادرید، پیش از رفتن به یوونتوس در سال ۲۰۱۸، بیشتر اوقات خود را در برنابئو در این خانه بزرگ زندگی می‌کرد.

او پس از ترک منچستر در سال ۲۰۰۹، وقتش را تلف نکرد و ۴.۸ میلیون پوند برای اقامت در محله گران قیمت La Finca و ساختمانی طراحی شده توسط معمار مشهور خواکین تورس، هزینه کرد.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

مشخصات عمارت

این ساختمان هفت خوابه که ۹ سرویس بهداشتی و حمام دارد، دارای استخر سرپوشیده و روباز است که رونالدو همیشه در آن‌ها تمرین می‌کرد.

این خانه همچنین شامل یک باشگاه ورزشی پیشرفته، مجهز به تردمیل، بخش کار با وزنه و منطقه کششی بود تا این ستاره افسانه‌ای مطمئن شود که می‌تواند در خانه خوش فرم بماند.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

اثاثیه سفارشی این منزل شامل تخت خواب‌ها و مبل‌ها نیز به‌طور خاص برای این ستاره پرتغالی ساخته شده بود؛ اگرچه جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو، پیش‌تر بسیاری از آن‌ها را به صورت آنلاین فروخت.

منطقه عظیم بیرون ساختمان، دارای یک زمین فوتبال در کنار استخر بیرونی و منطقه استراحت با تخت‌های مخصوص آفتاب گرفتن و چندین صندلی است. رونالدو حتی دستگیره‌های در را با حروف اول نام خود مزین کرده بود.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

اجاره ملک

حالا یک سوپرهوادار می‌تواند در آنجا زندگی کند و از تمام این امکانات فوق‌العاده لذت ببرد، زیرا این فوتبالیست ۳۸ساله قرار است این ملک را اجاره دهد تا دستمزد سالانه ۱۷۳ میلیون پوندی خود در النصر را از این هم بیشتر کند.

اما هر کسی که امیدوار است به این خانه نقل مکان کند و رونالدو را به عنوان صاحبخانه خود داشته باشد، به جیب‌های بزرگی نیاز دارد زیرا برنده پنج بار توپ طلا، برای این ملک لوکس ماهانه ۸۸۰۰ پوند اجاره می‌خواهد.

در اولین سری از مستند نتفلیکس جورجینا، به طرفداران این امکان داده شد تا نگاهی دقیق‌تر به این خانه لاکچری داشته باشند.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

گم شدن جورجینا

دستیار فروش سابق گوچی فاش کرد که وقتی برای اولین بار از این خانه بزرگ دیدن کرد، در آن گم شده بود. او در مستند نتفلیکس خود، من جورجینا هستم (I Am Georgina)، گفت:

«اولین باری که به خانه کریستیانو آمدم، گم شدم. می‌خواستم به آشپزخانه بروم و آب بخورم اما نمی‌دانستم کدام طرفی بروم. بعضی وقت‌ها نیم ساعت طول می‌کشید تا به اتاق نشیمن برسم چون راه برگشت را نمی‌دانستم. خیلی بزرگ بود.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

از کودکی به زندگی در آپارتمان‌های بسیار کوچک عادت کرده بودم. فکر می‌کنم بعد از شش ماه زندگی در اینجا توانستم یاد بگیرم جای هر چیزی کجاست.»

عمارت مادرید تنها یکی از چندین ملک موجود در مجموعه عظیم دارایی‌های رونالدو است. او دو خانه خیره کننده در محل تولدش در مادیرا دارد، یک خانه در تورین که مشرف به شهر است، یکی در چشایر به ارزش ۳ میلیون پوند، یک خانه تعطیلات ۱.۴ میلیون پوندی در ماربلا و در حال حاضر خانه دیگری در Quinta da Marinha در ریویرای پرتغالی درست خارج از لیسبون دارد.

جورجینا در عمارت لوکس و بزرگ رونالدو گم شده بود.

نقل مکان به عربستان

مهاجم پرتغالی در حال حاضر پس از نقل مکان از سوئیت پادشاهی در هتل چهار فصل، با خانواده‌اش در خانه جدید خود در ریاض در یک مجتمع انحصاری با امنیت بالا زندگی می‌کند.

کریستیانو رونالدو در جدیدترین پست اینستاگرامی‌اش عضلات شش‌تکه شکمش را به نمایش گذاشت. او همچنین تصویری از خود در حال عرق ریختن در سونای شخصی‌اش منتشر کرد.

رونالدو که در طول دوران حرفه‌ای خود اندام خیره‌کننده‌اش را حفظ کرده نشان می‌دهد که بازی در عربستان سعودی هم عزم او برای حفظ تناسب اندام را تغییر نداده است.

کد خبر : ۱۶۶۸۷۳
0
۰
ارسال نظر