تصاویر جنجالی از بازیگر جذابی که با حجاب میانه خوبی ندارد!

مریم معصومی بازیگر زیبا و جوان ایرانی در فضای مجازی بسیار فعال است اما گویا با حجاب میانه خوبی ندارد و اکثر لباس های او نامتعارف است.

تصاویر جنجالی از بازیگر جذابی که با حجاب میانه خوبی ندارد!
کد خبر : ۷۴۴۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ مریم معصومی بازیگر جوان و خوشگل ایرانی می باشد که البته بیشتر او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. اما خب از هنرمندانی بوده که در هر کاری که بازی داشته از جمله بازیگران نقش اصلی بوده و به خوبی شناخته و معروف شده است.

او در هر دو سبک یعنی طنز و جدی ایفای نقش داشته و موفق هم بوده. البته که به گفته کاربران بازی او را در سریال "سه دنگ سه دنگ" که طنز بود بیشتر پسندیده بودند و دلنشین تر بود.

بیشتر بخوانید: بازی "مریم معصومی" با سگ غول پیکرش در باغ/ عکس

از این ها که بگذریم مریم معصومی در اینستاگرام از هنرمندان بسیار فعال و اکتیوی است که تصاویر الکی و فقط سلفی طور هم از خود نمی گیرد و تمامی عکساش با کیفیت و پر آرایش و جذاب هستند!

این طور که از این تصاویر مشخصه و تیپ و استایل های خانم بازیگر نشون میده، مریم معصومی وضع مالی بسیار خوبی دارد و دائما در حال گشت و گذار و زدن استایل های مختلف و خاصه!

خوشگذرونی مریم معصومی در دربند

در ادامه پست و استوری های جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید که به پیست اسکی دماوند (دربند) رفته اند.

ناگفته نماند این بار اولی نیست که مریم معصومی با موهایی باز و تنها با یک کلاه ظاهر شده. خانم های بازیگر در سرما کلاه رو بهانه ای برای حجاب کرده اند و این روزها چه در خارج از کشور و چه در اینستاگرام بازبگران زیادی را با کلاه و هودی می بینیم و جوری شده که اگه کلاه نزاری از قافله عقب موندی!

مریم معصومی از از هنرمندان حجاب دوست نیست و بارها اتفاق افتاده که با لباس اندامی و نامتعارف داخل باشگاه عکس خود را منتشر کرده که البته اوایل خیلی از کاربران بهش انتقاد می کردند اما حالا ظاهرا دیگر چشم مخاطب هم پر شده از این موارد!

خوشگذرونی لاکچری مریم معصومی در دربند
کد خبر : ۷۴۴۴۷
0
۰
ارسال نظر