تصاویر/ تغییرات دیدنی تینا آخوند تبار بعد از بازگشت به ایران

تینا آخوند تبار بازیگر زیبا و خوش استایل که مدتی است در ورزش بوکس هم فعالیت جدی می کند بعد از بازگشت به ایران در موزه سینما دیده شد.

تصاویر/ تغییرات دیدنی تینا آخوند تبار بعد از بازگشت به ایران
کد خبر : ۶۲۴۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ تینا آخوند تبار، بازیگر و ورزشکار 34 ساله در اکران خصوصی فیلم «جنایت بی دقت» ساخته جدید شهرام مکری در موزه سینما برگزار شد. آخوندتبار که این روزها در عرصه ورزش بوکس فعال است، مدتی است در خارج از کشور زندگی می کند.

تینا آخوند تبار (زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود و پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

بیشتر بخوانید: عکس/ نسخه امید تینا آخوند تبار از خارج به داخل!

ورود به بازیگری به خاطر چهره اش

تیتا آخوند تبار از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست می باشد و همچنین عده ای او را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند.

خانم بازیگر معادلات را در مورد زن های شناخته شده در ایران با حرف هایش تغییر داده است چرا که او اعتقاد دارد هنرمند نباید زندگی شخصی اش را از هوادارانش پنهان کند و باید با آنها صادق باشد.

او می گوید: در مصاحبه ای گفتم به خاطر چهره ام وارد عرصه بازیگری شدم، خیلی ها از جسارت و صراحت من تعجب کردند اما من از این موضوع تعجب نمی کنم چون واقعیت را گفتم و هیچ ابایی ندارم که بگویم چهره ام باعث ورودم به عرصه بازیگری شده! با این حال، این روزها دوست دارم از زیر سایه ظاهرم خارج شوم و براساس توانایی هایم شناخته شوم.

شایعه ازدواج

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

چهره جدید تینا آخوند تبار بعد از بازگشت به ایران
کد خبر : ۶۲۴۳۳
0
۰
ارسال نظر