تصاویر/ بهنوش بختیاری چهره اش را عجیب دستکاری کرد!

بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس و جنجالی تصاویر جدیدی از خود منتشر کرد که تغییرات عجیب چهره او خبر از عمل های زیبایی جدید می دهد.

تصاویر/ بهنوش بختیاری چهره اش را عجیب دستکاری کرد!
کد خبر : ۶۰۰۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خوندنی آنلاین؛ بهنوش بختیاری با انتشار عکس جدیدش در اینستاگرام از عمل زیباییش رونمایی کرد.

او دارای مدرک کارشناسی رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. در تهران متولد شده است و بازیگر و منشی صحنه ایران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بیشتر بخوانید: "بهنوش بختیاری" زبان سرخ خود را نگه نداشت/ عکس

خانم بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد.

یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد. او حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلوزیون که ۸.۹ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از این حیث جزو چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام فارسی است، اعتقاد دارد: جشنواره فجر کاملا سلیقه‌ای و سیاسی است و من از همین الان راحت می‌توانم بگویم چه کسانی سیمرغ می‌گیرند.

چهره بهنوش بختیاری تغییر کرد
کد خبر : ۶۰۰۵۶
0
۰
ارسال نظر