تصاویر/ بازیگر جنجالی در کنار دختر جوانش!

تصاویری از هانا اصلانی دختر فرهاد اصلانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون منتشر شده است.

تصاویر/ بازیگر جنجالی در کنار دختر جوانش!
کد خبر : ۱۱۸۳۸۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویرها دختر این بازیگر که چندی پیش اتهام‌هایی علیه او مطرح شد، در کنار پدر و مادرش دیده می‌شود.

فرهاد اصلانی در کنار دختر جوانش دیده شده بود.

دفاع تهیه کننده مشهور از فرهاد اصلانی

محمد حسین فرح بخش یکی از تهیه کننده‌های نامی ایرانی در یک برنامه رادویی از فرهاد اصلانی دفاع می‌کند و حاشیه‌های پیرامون فرهاد اصلانی را به انتقام برخی‌ها از او یاد می‌کند.

فرهاد اصلانی در کنار دختر جوانش دیده شده است.

فرهاد اصلانی بازیگر مرد ایرانی متولد ۱۸ خرداد ۱۳۴۵ در بیجار کردستان است.

او در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران شرکت کرد و در سال ۱۳۷۱ فارغ التحصیل شد.

بدون شک او یکی از افتخار آفرینان سینمای ایران است. در ادامه بیشتر درباره ی این بازیگر توانا خواهیم خواند.

فعالیت های هنری فرهاد اصلانی

او فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۷ با بازی در تئاتر آغاز کرد که همزمان با آن در نمایش‌ های رادیویی در سال ۱۳۷۱ فعالیت داشت.

اما حضور جدی اصلانی به عنوان بازیگر به مجموعه تلویزیونی همسایه‌ ها در سال ۱۳۷۲برمیگردد . او در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌ اعتماد جلوی دوربین رفت.

تا سال ۱۳۹۶ اصلانی در کارهای زیادی ایفای نقش کرد اما از همان سال کم کم گزیده کار شد و انتخابهایش محدود و تاثیر گذار شدند.

سال ۱۳۹۰ یکی از پر افتخارترین سال ها برای فرهاد اصلانی بود بطوریکه او در این سال توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فجر را برای بازی در فیلم خرس، زندگی خصوصی دریافت نماید.

او اعلام کرد که در انتخاب هایش جدای گزیده کاری بعضی از انتخاب هایش صرفا به این دلیل بوده که سینما خانواده ی کوچکیست و بعضی جاها باید بهم کمک کرد.

او اولین جایزه بین المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در سال ۱۳۹۵ برای فیلم دختر اثر رضا میرکریمی دریافت کرد.

در این سال ها او اعلام کرد که کار در تئاتر و تلوزیون بسیار خت شده بنابراین کار در سینما را ترجیح میدهد.

او توانست برای فیلم دختر رکورد نامزد شدن در جشنواره های بین المللی را بشکند. او در جشنواره فجر، جشن خانه سینما، جشن منتقدان، آسیا پاسیفیک، جشنواره مسکو، جشنواره باتومی و جشنواره گوا برای فیلم دختر نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد شد که توانست جوایز سه جشنواره را بدست آورد.

کد خبر : ۱۱۸۳۸۲
0
۰
ارسال نظر