تصاویر/ آدرینا صادقی یا مائده احضار با تمی روستایی

آدرینا صادقی بازیگر جوانی که با سریال احضار بر سر زبان‌ها افتاده عکس‌های جدیدی از خود منتشر کرد.

تصاویر/ آدرینا صادقی یا مائده احضار با تمی روستایی
کد خبر : ۴۵۳۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این عکس‌ها آدرینا صادقی با پس زمینه دیوار کاهگلی و نوع بستن شالش، تمی روستایی را برای خود برگزیده است.

آدرینا صادقی یا مائده احضار روستایی عکس گرفت.

دیگر عکس دوستایی آدرینا صادقی

آدرینا صادقی یا مائده احضار با تمی روستایی عکس گرفت.

پاسخ کارگردان احضار به انتقادها

کارگردان سریال بحث برانگیز «احضار» سه ماه پس از پخش آن، با حضور در تلویزیون، به انتقادها درباره این سریال پاسخ داد و گفت: هدفمان در «احضار» ترساندن مخاطب نبود.

علیرضا افخمی - کارگردان سریال «احضار» - که مهمان این برنامه بود، در ابتدا گفت: خیلی به این فکر نمی‌کنم که کدام یک از کارهایم بهتر یا جذاب‌تر از دیگری بوده است. همه کارهایم را دوست دارم و جایگاهی برایشان تعریف نمی‌کنم.

فکر می‌کنم «احضار» به لحاظ فنی نسبت به کارهای دیگرم رو به پیشرفت بوده است چون ابزار و ادوات فیلمبرداری در حال پیشرفت است. اما به لحاظ کار خودم نمی‌توانم صاحب قضاوت باشم. بینندگان باید قضاوت کنند. تلاش کردم کار بهتری نسبت به کارهای پیشینم بسازم اما نمی‌دانم موفق بوده‌ام یا نبوده ام.

با طنازی، فضای وهم‌انگیز را تلطیف کردیم!

او درباره تلفیق ژانر در این سریال افزود: از ابتدا دنبال چنین کاری بودم. شما اسمش را گذاشتید تلفیق ژانر و معتقدم شاید بشود نام بهتری برایش انتخاب کرد. علت اصلی این بود که به هرحال با توجه به گستردگی مخاطب‌های تلویزیون که سنین مختلف از جمله سنین پایین را شامل می‌شود؛ از ابتدا بنای من براین بود که وقتی قرار است این کار برای تلویزیون ساخته شود باید ملاحظاتی داشته باشد.

از جمله اینکه مردم را خیلی نترسانیم و فضاهایی و سکانس‌هایی در سریال داشته باشیم که شامل طنازی باشد و فضای وهم‌انگیز و رمز گونه را تلطیف کند. از ابتدا در نظرم بود و در اجرا هم این کار را کردم. این شیوه در فیلمنامه لحاظ شده بود و محور این قضیه بیشتر خانم چهره آزاد بود و سعی کرد این لحظات را شیرین بازی کند. از ابتدا تلاشمان بر همین بود.

کد خبر : ۴۵۳۹۹
0
۰
ارسال نظر