تصاویری از زندگی لوکس و شاهانه دختر علی دایی در لندن

دنیز دایی فرزند اول علی دایی همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. در ادامه با دنیز دایی بیشتر آشنا شوید و عکس های او را ببینید.

تصاویری از زندگی لوکس و شاهانه دختر علی دایی در لندن
کد خبر : ۵۴۵۴۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خوندنی ها؛ علی دایی فوتبالیست معروف از همسر اولش یک دختر به نام دنیز دارد. او تاکنون دو بار ازدواج کرده است. دختر اول در ایران زندگی نمی کند و به حرفه رقص به طور جدی می پردازد. علی دایی این روزها درباره زندگیش گفته که باید مرفه باشد.

دنیز دایی در صفحه اینستاگرامش بیش از پنج هزار بازدید کننده دارد، او در حال انجام تمرینات آمادگی برای رقص حرفه ای است و فیلم و عکس های از تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش نیز در این میان دیده می‌شود.

علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج اول وی نبود و قبل تر از آن ازدواج ناموفقی داشت. در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب ازدواج علی دایی با دختر مریم امیرجلالی!+عکس

زندگی شخصی

علی دایی​ اول فروردین 1348 در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

او که در فوتبال به عنوان یک اسطوره شناخته می شود در زندگی شخصی و تحصیلات نیز همپای ورزش به موفقیت هایی دست یافته است.

در سال 1366 در رشته مهندسی عمران، دانشگاه شریف پذیرفته شد ولی به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورودی به دانشگاه ناکام ماند.

اما از این اتفاق نا امید نشد و در همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب پذیرفته شد و دو ترم به تحصیل پرداخت. این پایان ماجرای تحصیل شهریار ایران نبود در سال 1367 مجدد در کنکور شرکت کرد و در رشته متالوژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و مدرک لیسانس خود را در بهمن ماه 1371 از این دانشگاه معتبر دریافت کرد.

بسیاری نورا را تنها دختر علی دایی می دانند، اما در واقع آقای دایی به غیر از نورا فرزند دیگری دارد که عکس و نام او کمتر در رسانه‌ها منتشر شده است. «دنیز» ۹ساله هم اکنون به همراه مادرش در لندن زندگی می‌کند و سالی یک بار برای دیدن پدرش به ایران می‌آید.

دعوای حقوقی علی دایی بر سر دنیز

​چندی قبل نیز سایت‌های خبری بدون نام بردن از علی دایی نوشتند: مربی مشهور درخواست گرفتن حضانت دخترش از همسر سابقش را کرده و پیام داده که این ماجرا حتی اگر به مطبوعات و رسانه‌ها هم کشیده شود و آبروی او را به مخاطره بیندازد باز هم دست نمی‌کشد پس بهتر است همه چیز مسالمت‌آمیز حل شود.

البته بر طبق اخبار منابع موثق، همسر سابق این مربی مشهور هم پیغام داده که وی برود از طریق شکایت، خواسته‌ی خود را مطرح کند؛ چرا که به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد دخترش نزد این مربی و همسر سابقش زندگی کند.

معرفی دنیز دایی دختر علی دایی
کد خبر : ۵۴۵۴۷
0
۰
ارسال نظر