تست/ مدل ریش افراد درباره شخصیت درونی آنها چه می گوید؟

مدل ریشی که دوست دارید چیزهای جالبی در مورد شخصیت شما می گوید. ریش با قدرت، اعتماد به نفس و بلوغ ارتباط دارد.

تست/ مدل ریش افراد درباره شخصیت درونی آنها چه می گوید؟
کد خبر : ۱۴۴۱۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ آیا ریش می تواند شخصیت شما را تغییر دهد؟ مدل ریشی که دوست دارید انتخاب کنید.

شماره 1 : ریش کامل

ویژگی‌های شخصیتی شما پرخاشگری، مردانگی و اعتماد به نفس بالا است. اگرچه ممکن است در ظاهر خشن به نظر برسید، اما مهربان، قابل اعتماد، شجاع، باهوش، سخت کوش و متعهد به اهدافتان هستید.

شما به خانواده و مراقبت از دیگران اهمیت می دهید. شما دوست دارید در میان جمع بدرخشید و توجه دیگران را به خودتان جلب کنید. اما باید مراقب افکارتان باشید، منفی نگری می تواند شما را به بیراهه بکشاند.

بیشتر بخوانید: مدل کفش افراد چگونه شخصیت آنها را فاش می کند؟

شماره ۲: ریش بزی

شما بسیار توانمند و قابل اعتماد هستید. ارزش ها و باورهای قدیمی دارید. به تعهدات خودتان عمل می کنید و روابط بلندمدت را دوست دارید. شما می توانید احساسات خودتان را براحتی به عزیزان، خانواده و دوستانتان ابراز کنید.

از دارایی هایتان و افراد زندگیتان به خوبی مراقبت می کنید اما احساس مالکیت هم دارید. اگر مجرد باشید بدنبال شریکی دلسوز می گردید که در کنارش احساس آرامش کنید. شما شخصیتی با پرستیژ، شوخ طبع و جذاب دارید.

شماره ۳: ته ریش

شما در زندگیتان بسیار فعال هستید، از فعالیت‌های ورزشی لذت می برید، عاشق فعالیت‌های ماجراجویانه ، جسور و جذاب هستید. به ظاهر خودتان اهمیت می دهید و پیرو مد روز هستید.

شما بالغید اما در عین حال شیطنت می کنید. شما بزرگترین منتقد خودتان هستید. دوست دارید در زمان حال زندگی کنید و آینده نگر باشید. یکی از ویژگی های خوب شما این است که هیچوقت حسرت گذشته را نمی خورید.

شماره ۴: ریش فرانسوی

شما با اعتماد به نفس، شیک و بالغ هستید . شما دوست دارید همه کارها را سازماندهی کنید و همه آنها را با هم انجام دهید. وقتی دچار مشکل می شوید، پرخاشگر می شوید اما بعد از مدتی آرام می گیرید.

شما طبع خونگرمی دارید و اطرافیانتان در کنارتان احساس آرامش و امنیت می کنند. شما می دانید که چه می خواهید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش می کنید. همیشه عقلانی و حساب شده عمل می کنید و تحت تاثیر احساساتتان قرار نمی گیرید.

کد خبر : ۱۴۴۱۹۸
0
۰
ارسال نظر