ترفندی برای خواندن پیام واتساپ بدون آنلاین شدن

گاهی نمی خواهید پیام های واتساپ را بخوانید اما دوست دارید از محتوای آن اطلاع داشته باشید، در این خبر ترفندهایی برای این موضوع پیشنهاد شده است.

ترفندی برای خواندن پیام واتساپ بدون آنلاین شدن
کد خبر : ۶۵۶۶۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واتساپ امروزه یکی از مهمترین برنامه‌های پیام رسانی مورد استفاده در سراسر جهان محسوب می‌شود و چیزی که اکثر کاربران در ماه‌های اخیر از آن شکایت داشته اند، عدم رعایت حریم خصوصی در هنگام استفاده از برنامه است. علاوه بر دیگر تغییرات، کاربران می‌خواهند که این پیام رسان به کاربران اجازه دهد تا از «حالت نامرئی» و آفلاین در برنامه استفاده کنند تا بیشتر از حفظ حریم خصوصی خود اطمینان حاصل کنند.

البته حتی بدون وجود این عملکرد، ممکن است کاربر با استفاده از برخی ترفند‌ها در واتساپ همچنان بتواند حالت آفلاین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هشدار به کاربران واتساپ؛ این پیام‌ها را هرگز باز نکنید!

در اینجا به ترفند‌هایی اشاره می‌کنیم که از آنلاین نشان دادن شما در پیام رسان واتساپ جلوگیری می‌کند.

۱) نوار اطلاع رسانی

آیا می‌دانستید که از طریق نوار اعلان تلفن همراه می‌توانید پیام‌ها را بخوانید و بدون وارد شدن به برنامه پاسخ دهید؟ با این حال، ترجیحا می‌توان از این گزینه فقط برای پیام‌های کوتاه استفاده کرد که امکان خواندن کل متن را به ما می‌دهد.

۲) حالت هواپیما

وقتی حالت هواپیما فعال است، می‌توانید به برنامه دسترسی داشته باشید و فقط به پیام‌هایی که می‌خواهید پاسخ دهید.

۳) دیتای موبایل را غیرفعال کنید

یکی دیگر از گزینه‌ها که شبیه به اقدام قبلی است، غیرفعال کردن داده‌های تلفن همراه است. کاربر می‌تواند در این روش تنها به پیام‌هایی که انتخاب می‌کند پاسخ دهد.

۴) استفاده از اپلیکیشن‌های Flychat و Unseen

همچنین می‌توانید از برنامه‌های دیگر استفاده کنید تا آنلاین دیده نشوید. برنامه هایی که معرفی کردیم، دو برنامه متفاوت هستند اما هر دو عملکرد یکسانی دارند و به کاربر امکان دسترسی به پیام رسان در هر زمان را می‌دهند. کاربران می‌توانند با خیالی آسوده به مخاطبین خود بدون آنلاین شدن پاسخ دهند.

کد خبر : ۶۵۶۶۲
0
۰
ارسال نظر