تتوهای عجیب “مهراب قاسمخانی” بعد طلاق شقایق دهقان

مهراب قاسمخانی تصویری را از خود با تتوهای زیاد عجیب غریب به اشتراک گذاشت.

تتوهای عجیب “مهراب قاسمخانی” بعد طلاق شقایق دهقان
کد خبر : ۶۲۱۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مهراب قاسمخانی همسر قبلی شقایق دهقان و نویسنده و کارگردان مطرح در اینستاگرامش عکسی را از خود با تتوهای عجیب به اشتراک گذاشت.

تتوهای عجیب مهراب قاسم خانی بعد طلاق

"مهراب قاسمخانی" گذشته عجیب و باورنکردنی خود را فاش کرد

مهراب قاسمخانی با انتشار تصویری جالب از خود در کنار برادرش در روزگار جوانی متنی را درباره گذشته اش منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح، مهراب قاسمخانی نویسنده مطرح و همسر اول شقایق دهقان در اینستاگرامش با انتشار عکسی جالب از جوانی خود و برادرش متنی درباره مسیر زندگی خود در گذشته به اشتراک گذاشت.

مهراب قاسمخانی نوشت:

این عکس مال مقطع خیلی حساس و مهمی از زندگی منه.

سنی که هر کسی مسیر آینده زندگیش رو پایه گذاری و براش برنامه ریزی میکنه. برنامه منم این بود که هیچ گهی نشم. واقعاً هم براش تلاش میکردم.

البته من هم مثل دیگران در این مقطع حساس الگویی داشتم که کسی نبود جز پیمان. اون آروم و سر به راه بود، من لات و عوضی بودم. اون دوستای مؤدبی داشت، دوستای من از خودمم عوضی تر بودن.

اون درسخون بود، من هشت تا هشت تا تجدید میاوردم. اون اتاقش مرتب بود، اتاق من مثل آشغال دونی بود. اون لباس و موی مرتب داشت، من لباس و موی عجیب غریب داشتم.

خلاصه این که هر چی بابا و مامانمون به آینده اون خوش بین بودن، مطمئن بودن که من در آینده معتاد میشم و توی جوب زندگی میکنم.

پ.ن اول: اگه همه اطرافشون یکیو داشتن که بابا و مامانشون بزنه توی سرشون. من نه تنها پیمان رو داشتم، بلکه این قابلیت رو داشتم که هر کیو توی خیابون هم پیدا میکردن، میتونستن بزنن توی سرم.

پ.ن دوم: چه خوبه که کارما الکیه. اصلاً دوست نداشتم بچه هام اون بلایی که من سر بابا و مامانم آوردم، سرم میاوردن.

کد خبر : ۶۲۱۲۳
0
۰
ارسال نظر