“تتلو” دلیل ازدواجش با “سحر قریشی” را افشا کرد!

در این روزها که اخبار ازدواج سحر قریشی و تتلو داغ است، سرانجام تتلو درباره این ازدواج شفاف سازی و ابهامات را برطرف کرد.

“تتلو” دلیل ازدواجش با “سحر قریشی” را افشا کرد!
کد خبر : ۷۶۵۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آخرین خبر؛ خبر مهاجرت احتمالی «سحر قریشی» اخیرا به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده بود تا اینکه واکنش به این خبر با شایعاتی درباره ارتباط سحر قریشی با یک خواننده(امیر تتلو) به اوج خود رسید.

انتشار فیلمی‌ کوتاه از او در یک ویلا هنگام درست کردن آتش به حواشی داغی درباره ارتباط میان سحر قریشی و تتلو دامن زده است. البته که پیش از این درباره روابط او با یک خواننده دیگر و یک فوتبالیست اخبار زردی منتشر میشد.

بیشتر بخوانید: دست "تتلو" و "سحر قریشی" رو شد!

حالا تتلو که چند روزی است بدون دلیل و اطلاع قبلی، کنسرت نوروزی خود را کنسل کرده و با افرادی که هزینه بلیت خود را پرداخت کرده اند، نیز طبق روال همیشگی اش با توهین و الفاظ رکیک برخورد کرده، درباره ارتباط خود با این خانم بازیگر بالاخره واکنش نشان داده است.

وی در کانال خود درباره علاقه خود به سحر قریشی و ادامه فعالیت های او در دنیای بازیگری و مهاجرت مواردی را پاسخ داده است. جالب اینجاست که تتلو خواستار روابط محدود کاری این خانم بازیگر پس از ازدواج است!

او در پیام هایی نوشته است:

"یه صحبتا و تیترایی میبینم که هِی نوشتین وضیعت کاری خانم قریشی چی میشه حالا؟ چی میخواستین بشه؟ ازدواج مگه جُرمه؟ اگرم فکر میکیند مثلا من قراره اجازه ندم باید بدونید که به نظر من ایشون میتونه به فعالیت هاش ادامه بده و من هیچ مشکلی با حرفه و هدفشون ندارم!

منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه و تو کارها لباسها و فاصله ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه و نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه !!"

او علت ازدواج با سحر قریشی را صرفا علاقه قلبی دانسته و شایعه کشف حجاب این بازیگر را رد کرده است:

"میخوام بدونید که فکر نکنید ایشون به خاطر کشف حجاب یا فرار از ایران منو انتخاب کردن ! نخیر علاقه ما به هم قلبی بوده و واقعی نه به خاطر حاشیه و مسائل سیاسی !!

به همین منظور من اصلا سعی میکنم با اینکه یه بازیگر خوبی هستن و مسلما به درد ویدئو های من میخورن، تو ویدئوهام و کارام از ایشون استفاده نکنم که مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد !! پس بیخود مسائل رو باهم قاطی نکنید و با ساختن حاشیه و سوال های بیخود حرف تو دهن فلان مسئول نذارین که ما از این مفت بریا زیاد شدیم همرو حفظیم !!

تو هر مملکتی دوتا هنرمند پرطرفدار با هم وصلت میکردن کل کشور یه هفته میشد جشن و پایکوبی و تبریک و آرزوی خوب !!"

کد خبر : ۷۶۵۳۷
0
۰
ارسال نظر