تبریک تولد امیر جدیدی این بار توسط بهرام رادان

در ادامه سیب تبریک تولدها به امیر جدیدی، این بار نوبت بهرام رادان بود که زادروز او را تبریک بگوید.

تبریک تولد امیر جدیدی این بار توسط بهرام رادان
کد خبر : ۳۰۴۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بهرام رادان با انتشار عکسی دو نفره تبریک دوستش امیر جدیدی را تبریک گفت. در گذشته بهرام رادان در یک پروژه جایگزین امیر جدیدی شده بود.

بهرام رادان تولد امیر جدیدی را تبریک گفت

بهرام رادان جایگزین امیر جدیدی در پروژه «سی»

بهرام رادان تمرینات فشرده خود را زیر نظر علی‌اصغر دشتی - کارگردان بخش نمایش پروژه - آغاز کرده و خود را برای ایفای نقش «زال» آماده می‌کند. او قرار است در کنار هنرمندانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، بانیپال شومون و حسین صوفیان ایفای نقش کند.

پروژه «سی» در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را پشت سر می‌گذارد و گروه از اول مردادماه تمرینات نهایی خود را در مجموعه فرهنگی- تاریخی «سعدآباد» آغاز کرده است.

همایون شجریان و سهراب پورناظری - خواننده، آهنگساز و تهیه‌کنندگان پروژه «سی» - درباره روند این کار توضیح می‌دهند: «پس از تمرینات جداگانه بخش‌های مختلف، هم‌اکنون تمرینات همزمان سه بخش موسیقی، تکنولوژی‌های تصویری و تئاتر در حال انجام است و این در حالی است که این بخش‌ها در ماه‌های گذشته به صورت جداگانه مشغول تمرین بودند و حالا در زمان باقی مانده تا اجرا قرار است تمرینات به صورت همزمان و فشرده انجام شود.

تمام تلاش دست اندرکاران این پروژه آن است که با تکیه بر فرهنگ و اندیشه ایرانی و با ابزارهای موسیقی، نمایش و تکنولوژی‌های تصویری، مخاطبان امروز را با بخشی ازهویت فراموش‌شده خویش آشنا کنند.

کد خبر : ۳۰۴۱۸
0
۰
ارسال نظر