تائید صلاحیت علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای ریاست فدراسیون فوتبال

با اعلام وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا می‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

تائید صلاحیت علی کریمی و مهدی مهدوی کیا برای ریاست فدراسیون فوتبال
کد خبر : ۷۲۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در شرایطی که گمانه زنی های زیادی در خصوص تائید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال وجود داشت، دقایقی قبل سایت رسمی این نهاد در خروجی خود نام 69 نفر را منتشر کرد و از آن به عنوان فهرست تائید صلاحیت شده ها، نام برد. لیستی که علی کریمی و مهدی مهدوی کیا نیز در آن جای دارند.

در این لیست طولانی، چهار نفر برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون تائید صلاحیت شده اند؛ کیومرث هاشمی که شایعات زیادی پیرامون حمایت وزارت ورزش از او وجود دارد، مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق پاس و تراکتور، شهاب الدین عزیزی خادم عضو سابق هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و علی کریمی.

بخوانید: علت درگذشت مهدی قائینی بازیکن شهر خودرو

رد صلاحیت حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ

نکته جالب این است که حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شده تا تعجب همگان را به همراه داشته باشد.

حیدر بهاروند علاوه بر این که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود، نایب رییس اول عزیزی خادم هم بود و حالا با غیبتش، تیم عزیزی خادم در کنار نایب رییس دوم (قنبرزاده- انصراف) نایب اول هم نخواهد داشت.

علی کریمی با تیم کامل به استقبال انتخابات می‌رود و در شرایطی که گمانه زنی های زیادی پیرامون رد صلاحیت خود او و مهدی مهدوی کیا وجود داشت، هر دو امکان حضور در انتخابات را دارند.

مصطفی آجرلو نیز با تیم خود متشکل از حسن نصر اصفهانی، سعید (امیرحسین) فتاحی و لیلا محمدیان وارد کارزار خواهد شد. کیومرث هاشمی نیز با علی رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری پای به کارزار خواهد گذاشت.

ببینید: ویدئو/ گریه مهدی مهدوی‌کیا برای نامه عجیب یک هموطن!

کد خبر : ۷۲۲۳
0
۰
ارسال نظر