بی اعتنایی کایلی جنر به هیلی بیبر در افتر پارتی اسکار!

در ویدیویی که به تازگی از هیلی بیبر در افترپارتی اسکار وایرال شده، کایلی جنر با عدم توجه سعی در نادیده گرفتن هیلی را داشت.

بی اعتنایی کایلی جنر به هیلی بیبر در افتر پارتی اسکار!
کد خبر : ۱۵۸۵۹۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- در حاشیه افتر پارتی اسکار، کندال جنر با گرمی درحال صحبت کردن با هیلی بیبر هستند اما کایلی جنر سعی در نادیده گرفتن او را دارد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پس از انتشار این ویدیو بسیاری بر این باورند که درامای هیلی تاثیر منفی ای برای برند محصولات آرایشی کایلی به همراه داشته و همین موضوع باعث دلخوری او از هیلی شده است.

منبعی نزدیک به این دو به دیلی میل گفت: پس از اوج گرفتن درامای هیلی بیبر با سلنا گومز و ویدیویی که کایلی همراه با هیلی در تیک تاکش منتشر کرده بود، بسیاری این اقدام کایلی را کنایه ای به سلنا خطاب کرده بودند.

بی اعتنایی کایلی جنر.

تنها ساعاتی پس از انتشار این ویدیو هشتگ بایکوت محصولات زیبایی و بهداشتی کایلی و هیلی ترند شد و بسیاری حتی خریدهای آنلاینی که انجام داده بودند را کنسل کردند.

در طول یک ماه گذشته در تیک تاک به دلیل ویدیوهای کنایه آمیز هیلی بیبر به سلنا گومز و پشتیبانی و همراهی دوستانش همچون کایلی و کندال جنر از او باعث شد تا آنها مورد انتقاد رسانه ها و کاربران اینترنت قرار گیرند.

با بازتاب جهانی این دراما ریزش فالورهای کایلی جنر و هیلی بیبر به بیش از یک میلیون رسید همچنین بسیاری لوازم آرایشی و بهداشتی مربوط به برند هیلی و کایلی را بایکوت کردند.

کد خبر : ۱۵۸۵۹۷
0
۰
ارسال نظر