بینایی خود را با یک تصویر عجیب محک بزنید

تصویر حیرت انگیزی توسط ستاره تیک تاکی به اشتراک گذاشته شده که تنها توسط یک درصد از مردم قابل خواندن است و بینایی افراد را محک می زند.

بینایی خود را با یک تصویر عجیب محک بزنید
کد خبر : ۸۵۸۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ بر اساس گزارش‌ها حروف زیر تنها توسط یک درصد از مردم قابل خواندن است. اما آیا شما قادر به رمزگشایی آن و جزء آن یک درصد هستید؟ خودتان را امتحان کنید.

تصویر حیرت انگیزی که توسط هکتیک نیک، ستاره تیک تاکی در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، کاربران پلتفرم TikTok را به چالش کشید.

تنها ۱٪ از مردم می‌توانند کلمات پنهان در این تصویر را بخوانند

بیشتر بخوانید: با یک تست ساده رمزگشایی کنید؛ مغز شما زن است یا مرد؟

او با انتشار این عکس گفت: «تنها یک درصد از مردم می‌توانند آنچه در این تصویر پنهان شده را بخوانند. می‌توانم یک راهنمایی کنم: سعی کنید چشمانتان را تا ۹۰ درصد ببندید، شاید بتوانید آن را رمزگشایی کنید.» او اضافه کرد: «این تصویر را برای دوستانتان بفرستید و ببینید چه کار می‌کنند.»

این تصویر کاربران را به شدت گیج کرد اما سرانجام افرادی توانستند آن را درست حدس بزنند. در واقع اگر همان کاری که هکتیک گفت را انجام دهید

و سعی کنید چشمان خود را تا حد زیادی ببندید احتمالا شما هم این عبارت را می‌بینید: BAD EYES، که به معنی چشمان ضعیف است.

واکنش کاربران

یکی از کاربران با ناامیدی نوشت: «چشمان من واقعا ضعیف است. نمی‌توانم ببینم چه نوشته شده.» کاربر دیگری در پاسخ نوشت: «از زوایای کناری به آن نگاه کن، می‌توانی ببینی‌اش.»

سومی با افتخار نوشت: «من بدون اینکه کار خاصی انجام بدهم می‌توانم بخوانمش.» و نفر چهارم در نهایت فاش کرد: «خدای من! بعد از ۱۰ دقیقه تلاش بالاخره توانستم کشفش کنم. نوشته BAD EYES.»

از آنجایی که تصور می‌شود بسیاری از شرکت‌های معروف به نام و طراحی لوگوی برند خود فکر می‌کنند، کاربران برای کشف معنای پنهان در لوگوی شرکت ال جی LG نیز به چالش کشیده شدند که ظاهرا هدف آن این است که کاری کند خودمان را بیشتر دوست داشته باشیم.

کد خبر : ۸۵۸۱۴
0
۰
ارسال نظر