بیلی آیلیش برنده جایزه فعالیت اجتماعی و سیاسی!

بیلی آیلیش در مراسم معرفی هنرمندان سال 2023 به میزبانی سِر لوسیان گرینجه برنده جایزه فعال اجتماعی و سیاسی سال شد!

بیلی آیلیش برنده جایزه فعالیت اجتماعی و سیاسی!
کد خبر : ۱۴۶۸۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - امسال نیز مراسم اهدای جوایز سالانه لوسیان گرینجه به بهترین مشکل برگزار شد و هنرمندان زیادی جایزه‌های مختلفی را با خود به خانه بردند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، از تلاش‌های اجتماعی و سیاسی اخیر بیلی آیلیش با اهدای جایزه فعال اجتماعی و سیاسی سال، تقدیر شد.

این مراسم به میزبانی لوسین گرینجه، کارآفرین، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی-بریتانیایی است در چهارم فوریه برگزار شد.

لوسین در حال حاضر به‌عنوان مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره یونیورسال میوزیک گروپ فعالیت می‌کند.

این مراسم با همراهی شرکت زیبایی‌شناسی مِرتز پلاس و استودیو کوکا برگزار شده است. سابرینا کارپنتر ستاره موسیقی نیز در این مراسم اجرا کرد.

بیلی آیلیش برای شرکت در این مراسم تیپی مشکی را انتخاب کرده بود و جایزه REVERB Amplifier خود را برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی‌اش دریافت کرد.

سخنرانی بیلی آیلیش!

بیلی در سخنرانی قبول این جایزه گفت: «خیلی از کسانی که در این مراسم حضور دارند مقدار بسیار زیادی پول به جیب می‌زنند. پس بهتر است این پول را صرف کاری مفید و مهم کنید و نه کارهای مسخره. نظر شما چیست؟»

این برنده جایزه گرمی در زمینه مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه آمریکا بسیار فعال بوده است. به گزارش وقت صبح یکی از مسائل مهمی که بیلی آیلیش درباره آن صحبت و فعالیت می‌کند قانون مالیک اسلحه در آمریکا است.

او در سخنرانی خود ادامه داد: «من تا جایی که می‌توانم فعالیت می‌کنم. با این حال همیشه در این فکر هستم که می‌توانم کاری بیشتر از این انجام دهم.

با این حال مشاهده میزان اهمیت این مسائل برای شما به من شوق و امید می‌دهد.

این خیلی برای من مهم است. چنین مراسم‌هایی من را به صنعتی که در آن فعالیت می‌کنم امیدوار کرده است.»

کد خبر : ۱۴۶۸۵۷
0
۰
ارسال نظر