“بیت کوین” کار دست سرمایه گذاران داد

دیروز روز سرمایه‌گذاران بیت کوین نبود. بعد از یک هفته شکوفایی برای این ارز دیجیتالی در روزی که گذشت، بیت کوین با سقوط قیمت روبه‌رو شد. این در حالی است که طلا و نقره ضررهایی که در آخرین روز معاملات هفته (جمعه) تجربه کردند را توانستند جبران کنند.

“بیت کوین” کار دست سرمایه گذاران داد
کد خبر : ۴۰۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

نقطه ضعف بیت کوین بار دیگر کار دست سرمایه گذاران داد. ارز دیجتالی پر نوسان در ۲۴ ساعت زیر و رو شد تا بار دیگر پناهگاه سنتی کم نوسان مثل طلا و نقره در تیررس قرار گیرند.

دیروز روز سرمایه‌گذاران بیت کوین نبود. بعد از یک هفته شکوفایی برای این ارز دیجیتالی در روزی که گذشت، بیت کوین با سقوط قیمت روبه‌رو شد. این در حالی است که طلا و نقره ضررهایی که در آخرین روز معاملات هفته (جمعه) تجربه کردند را توانستند جبران کنند. به‌طورکلی به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران به‌صورت هیجانی در هفته گذشته به‌سوی بیت کوین حرکت کردند اما حالا که هیجان فروکش کرده، مجدد به‌سوی سرمایه‌گذاری‌های امن و سنتی رفتند.

کابوس دوباره بیت کوین

طی 24 ساعت گذشته ، ارز رمزنگاری‌شده بیش از ۱۰ هزار دلار کاهش یافت و به ۳۱ هزار و ۷۰۰ رسید ، که بیش از 20 درصد کاهش از سطح بیش از ۴۰ هزار و ۸۰۰ دلار در اواخر روز یکشنبه (UTC) است.

بر اساس نظرات تحلیلگران سایت کوین دسک، گفته می‌شود در روزهای اخیر به دلیل افزایش قیمت این ارزدیجتالی، سرمایه‌گذاران شروع به فروش آن کردند و فروش بیش‌ازحد این ارز موجب کاهش قیمت آن شده است. علاوه بر سرمایه‌گذاران، افراد استخراج‌کننده بیت کوین هم شروع به فروش دارایی‌های خود کردند اقدامی که موجب عرضه بیشتر بیت کوین شده است.

منبع: اقتصاد نیوز

کد خبر : ۴۰۴۰
0
۰
ارسال نظر