بورس هفته را چطور شروع می کند؟

هفته گذشته شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد قرار گرفت. هفته آینده روند بازار به چه شکلی خواهد بود؟ و کدام گروه‌ها پیشتاز بازار هستند؟

بورس هفته را چطور شروع می کند؟
کد خبر : ۵۱۳۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از تجارت‌نیوز، هفته گذشته تحرکات کلی بازار سهام مثبت بود و در بیشتر روزها گروه‌های کوچگ و بزرگ با روندی مثبت به کار خودشان پایان دادند.

هفته گذشته شاخص در کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحد به کار خود پایان داد و حالا گمانه‌هایی شکل گرفته تا شاید شاخص به مقاومت ۱٫۶ میلیون واحد در هفته جاری برسد. اما پیش‌بینی کارشناسان از روند بازار سرمایه به چه صورت است؟

ایمان رئیسی، کارشناش بازار سرمایه هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود شاخص کل بورس با تحرکات مثبت همراه باشد و گروه پالایشی را هم به عنوان گروه برتر بورس معرفی کرد. در پیش‌بینی هفته آینده هم او باز هم روند بازار را مثبت ارزیابی کرد و پالایشی‌ها را پیشتاز بازار معرفی کرد.

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازار سرمایه هم هفته گذشته پیش‌بینی کرده بود بازار متعادل باشد و حالا برای هفته آینده به تجارت‌نیوز گفته است احتمالا روند بازار منفی باشد.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سهام روند بازار هفته آینده را متعادل همراه با پیشتازی نمادهای گروه بانکی پتروشیمی و پالایشگاهی پیش‌بینی کرده است.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سرمایه هم پیش‌بینی کرده بازار در روزهای آینده صعودی باشد و نمادهای گروه پالایشی و پتروشیمی هم پیش‌رو باشند.

کد خبر : ۵۱۳۷۶
0
۰
ارسال نظر