بهنوش بختیاری کشف حجاب کرده؟ ویدئوی ولنتاینی عجیب

در این ویدئو  سر بختیاری بدون حجاب روی بدن کیرا نایتلی بازیگر مشهور هالیوود و نقش اصلی تایتانیک قرار گرفته است.

بهنوش بختیاری کشف حجاب کرده؟ ویدئوی ولنتاینی عجیب
مدت مطالعه :

وقت صبح - ویدئویی از بهنوش بختیاری منتشر شده است که با استفاده از تکنیک های جلوه های ویژه تصویر سر او روی بدن بازیگر نقش رز در تایتانیک قرار گرفته است. رسانه ها با شیطنت از جمله " بهنوش بختیاری کشف حجاب کرده " برای این ویدئو استفاده کرده اند.

در این ویدئو که ظاهرا به مناسبت ولنتاین منتشر شده است سر بختیاری بدون حجاب روی بدن کیرا نایتلی بازیگر مشهور هالیوود قرار گرفته است.

بخوانید: کشف حجاب لیلا ایرانی

صحنه های مشهور فیلم تایتانیک در این ویدئو گنجانده شده است. سایت وقت صبح از انتشار ویدئو جهت رعایت موازین معذور است.

ببینید: پردیس احمدیه کشف حجاب کرد/عکس

شایعه کشف حجاب هنوش بختیاری اما واقعی سایرین

در سالهای اخیر تعداد زیادی از بازیگران و مجری های صدا و سیما و سینمای ایران با خروج از کشور کشف حجاب کرده اند. در این بین مهناز افشار هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است. به گزارش وقت صبح در آخرین تصویر مهناز افشار تقریبا کلاهی نیمه بر سر دارد.

ببینید: عکس های کشف حجاب سارا خوئینی ها

آیتک جاویدنژاد، صدف طاهریان، الهه فرشچی، ساناز طاری، ناهید لیان، شقایق نوروزی از دیگر زنان ایرانی هستند که اخیرا کشف حجاب کرده اند.

همچنین برخورد صدا و سیما با برخی مجریان زمینه نارضایتی برخی از آنها را فراهم کرده است. به تازگی رزیتا قبادی از برخوردهای عجیب با خود در یک لایو صحبت کرد.

حواشی اخیر بهنوش بختیاری

چند وقتی می شود بهنوش بختیاری حواشی زیادی به وجود آورده است. در آخرین مورد در آستانه دهه فجر او به عدم حضورش در جشنواره انتقاد کرد.

جالب اینجاست با اینکه بختیاری معمولا با صدا و سیما همسویی دارد اما حتی در برنامه طنز صدا و سیما این اظهار نظر او مورد تمسخر عجیب مجری قرار گرفت. به گزارش وقت صبح مجید افشاری در برنامه خود با بیان این نظر بهنوش بختیاری بازی کردن او در کلیپ های تبلیغاتی را مورد انتقاد قرار داد.

این در حالی است که همین تبلیغات اتفاقا از همین صدا و سیما در حال پخش است.

بخوانید: استوری نفیسه روشن درباره تتلو؛ قوی‌ترین دارو برای یک انسان

کد خبر : ۸۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان