“بهاره کیان افشار” خاص تر از همیشه ظاهر شد/ عکس

بهاره کیان افشار تصویری را از خود خاص تر از همیشه به اشتراک گذاشت.

“بهاره کیان افشار” خاص تر از همیشه ظاهر شد/ عکس
کد خبر : ۶۲۰۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بهاره کیان افشار بازیگر مطرح و خوش چهره در اینستاگرامش تصویر جالب و زیبایی را از خود با استایل متفاوت به اشتراک گذاشت.

"بهاره کیان افشار" خاص تر از همیشه ظاهر شد

دوستی دیرینه با بهرام رادان و ترانه سرایی

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصی پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشتم و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش کلمات کنار هم لذت می‌برم.

ترانه و متن‌های ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می‌نویسم. آقای بهرام رادان، پیش از اینکه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همکاری پررنگ‌تر شد او ترانه‌های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه‌ها در آلبوم‌شان استفاده کردند.

بهاره کیان افشار زیباترین زن اسلامی

چندی پیش او جزو زیباترین زنان مسلمان جهان به انتخاب یک سایت مد انتخاب شد.

سایت سرگرمی FillGap به روال مرسوم بسیاری از سایت های اینچنینی فهرستی از زیباترین زنان مسلمان منتشر کرده است که بهاره کیان افشار رتبه هفتم این لیست را ازان خود کرده است.

سایت FillGap هانده ارچل بازیگر شناخته شده ترکیه را به عنوان رتبه نخست در فهرست زیباترین زنان مسلمان برگزیده است. این بازیگر اخیرا در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که روایتی از زندگی مولانا و شمس تبریزی است ایفای نقش کرده است.

نام جی جی حدید مدل مشهور در کلاس جهانی که از پدری فلسطینی -مریکایی و مادری هلندی تبار است هم در این لیست به چشم می خورد.

کد خبر : ۶۲۰۹۵
0
۰
ارسال نظر