بهاره رهنما خودش را وارد دعوای تتلو و بهنوش بختیاری کرد!

با گذشت چند سال و تغییراتی که بازیگران کردند خواندن برخی دعواها و خاطرات دعواهایشان جالب است.

بهاره رهنما خودش را وارد دعوای تتلو و بهنوش بختیاری کرد!
کد خبر : ۴۴۳۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - اگر یادتان باشد بین بهنوش بختیاری و امیر تتلو بر سر تعداد فالوورهای اینستاگرامشان جدال کلامی پیش آمده بود.

جنجال بهنوش بختیاری و امیر تتلو حاشیه ساز شد.

این قضیه از جایی شروع شد که تتلو، آمار فالوورهای بختیاری را فیک دانست.

تتلو به بهاره رهنما رحم نکرد.

پس از یادداشت های پراکنده این دو و طرفدارانشان درباره یکدیگر، حالا بهاره رهنما در یادداشتی در اینستاگرامش، بهنوش بختیاری را خطاب قرار داده و نوشته است:

بهنوش جان برای تو مینویسم : إبرهای زود گذر هیچ فصلی را دوام نخواهد اورد ، میدانم كه طعنه خورده ای و با وجود همه ارامش و مهربانی و دل صاف و چون كودكی كه داری سخت ازرده ای.

عجیب است بعد از من و هانیه و چند نَفَر دیگر انگار اینبار قرعه آزار به نام تو افتاده اما از تو تعجب میكنم تو كه به همه ما یاد دادی دنیا انقدر ها هم جدی نیست.

تو كه همیشه به من میگفتی اگر غم لشگر انگیزد كه خون عاشقان ریزد من و بهار بهم تازیم و بنیادش بر اندازیم تو كه انقدر كار مهم داری كه با دل دریایی ات من میدانم شب عید قرار است چند خانواده را خوشحال و شاد كنی!

بهنوش بختیاری از امیر تتلو رنجید

تو چرا ازرده شدی دختر؟از این گوش بشنو أز آن یكی در كن! تو قویتر و عمیق تَر از من بودی درهجمه های اخیر اینترنتی خواندن تكست های تو به من شور زندگی میداد!

حتی همین اخری شب أهدای جوایز فجر ، تو بازیگر نقش ملكه مصر نمایش من بودی و انقدر با وجود اینكه اولین بارت بود كه روی صحنه بودی خوش درخشیدی كه یكی از یاداوری های خوب نمایش زنان شكسپیر هنوز هم كلوپاترای قدرتمند آن نمایش است!

نازنینم أرام باش و اشتباه مرا مكن و به بازی ها ی كوچك وارد مشو!

كمی بعد آن روزها سهراب حسینی دوست خوب شاعرم در جواب همه آن هجمه ها برایم نامه ای نوشت كه تا أبد مرا در مقابل چنین بازی هایی مصون از ورود كرد در صفحه خودش و همین جا هست بخوان أرامت میكند بی شك ..

در جاهایی از آن نامه سهراب نوشته: دشوارترین كار دنیا فهماندن چیزی به كسی است كه منفعتش در نفهمیدن است.

نزدیك به اخر نامه نوشته : هر وقت از كسی عصبانی میشوم با خودم تكرار میكنم :"أدمها بد نیستند فقط شبیه من نیستند"….

القصه من برایت دعا میكنم این روزهای سخت بگذرد زود تَر وأرام باشی و از خودت میخواهم یادت باشد :تو بهنوش جان بختیاری ما هستی و همین.

کد خبر : ۴۴۳۶۳
0
۰
ارسال نظر