“بهاره رهنما” به کلی دور حاجی را خط کشید!

بهاره رهنما بعد از طلاق از همسرش ، کلیه عکس های مشترک را هم از پیج اینستاگرام خود حذف کرده است.

“بهاره رهنما” به کلی دور حاجی را خط کشید!
کد خبر : ۸۹۹۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، یکی از ویژگی های پیج بهاره رهنما حضور پررنگ همسرش امیرخسرو عباسی در پیج اینستاگرام او بود اما پس از طلاق بهاره رهنما از همسرش ، خانم بازیگر کلیه عکس های مشترک را هم از پیج اینستاگرام خود حذف کرده تا به طور کامل از دوران زندگی مشترک با «حاجی» عبور کرده باشد.

ازدواج دوم بهاره رهنما از همان اول در کانون توجه

چند سال پیش بود که بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. همزمان با ازدواج دوم بهاره رهنما به نوعی فصل جدیدی از زندگی بهاره رهنما به عنوان یک چهره در میان مردم و هوادارانش نیز آغاز شد.

از همان ابتدای انتشار خبر ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس های عروسی او امیرخسرو عباسی، مشخص شد که بهاره رهنما با فردی متمول ازدواج کرده است و ژست هایی که او در برخی عکس های عروسی گرفته بود با واکنش های متفاوتی همراه شد.

ژست هایی که برخی آن را بیش از حد جوانانه توصیف می کردند و برخی نیز آن را تایید کرده و امری طبیعی در جریان عکس های عروسی به حساب می آوردند.

هر چه بود بهاره رهنما از همان مقطع در کانون توجه میلیون ها نفر از مردم قرار گرفت و تعداد فالوئرهای او نیز روز به روز افزایش یافت تا اکنون که این تعداد به 5 میلیون نفر رسیده است. بهاره رهنما نیز البته از این دنبال کنندگان استفاده کرد و وارد صنعت تبلیغات از طریق پیجش شد.

تولدها و سالگرد ازدواج لاکچری بهاره رهنما

پس از ازدواج دوم بهاره رهنما ، این بازیگر بیش از سینما و تلویزیون در اینستاگرام فعالیت کرده و یکی از قاب های ثابتی که از این دوران در ذهن فالوئرهای بهاره رهنما باقی مانده برگزاری مراسم مختلف جشن تولد و سالگرد ازدواج اوست که اغلب با اسپانسر و در فضایی لوکس و تجملاتی برگزار می شد. کیک های بزرگ با دکوراسیون زیبا در اطراف و خلاصه یک فضای بصری جذاب برای اینستاگرام.

کد خبر : ۸۹۹۹۹
0
۰
ارسال نظر