“بهاره رهنما” بلاخره سکوتش را درباره طلاق از حاجی شکست!

در چند ماه اخیر خبرهایی در مورد جدایی بهاره رهنما از امیرخسرو عباسی در فضای مجازی دست بدست می‌شد و حالا بعد از مدت ها بهاره رهنما به این خبرها واکنش نشان داد.

“بهاره رهنما” بلاخره سکوتش را درباره طلاق از حاجی شکست!
کد خبر : ۸۳۰۱۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، حضور بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی در برنامه شباهنگ اتفاقی بود که باعث شد تا شایعات مربوط به طلاق خانم بازیگر از همسر دومش دوباره سر زبان ها بیافتد.

البته این بار مخاطبان با دیدن برنامه حامد آهنگی از نمایی دیگر به این مسئله نگاه کرده و تصور کردند که وقتی این دو با هم در یک برنامه شرکت کرده اند پس خبری از جدایی نیست و اخبار مربوط به طلاق آنها، شایعه بوده.

بهاره رهنما با انتشار یک استوری نوشت:

به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و …

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و بعشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام!

کد خبر : ۸۳۰۱۳
0
۰
ارسال نظر