برای مناطق ۲ و ۸ شهرداری تهران سرپرست انتخاب شد

پس از بازداشت شهرداران مناطق 2 و 8 تهران؛ امروز پیروز حناچی طی احکامی جداگانه برای مناطق ۲ و ۸ شهرداری تهران سرپرست انتخاب کرد.

برای مناطق ۲ و ۸ شهرداری تهران سرپرست انتخاب شد
کد خبر : ۴۷۸۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

طی احکامی جداگانه شهردار تهران برای مناطق ۲ و ۸ شهرداری تهران سرپرست تعیین کرد.

پس از بازداشت شهرداران مناطق 2 و 8 توسط ضابطین قضائی در هفته گذشته، پیروز حناچی شهردار تهران در احکامی جداگانه برای این مناطق سرپرست تعیین کرد. بر این اساس حسن صفات به عنوان سرپرست منطقه 2 و مسعود رنجبریان به عنوان سرپرست منطقه 8 تعیین شدند.

در بخشی از متن این احکام آمده است:

«انتظار می رود مجموعه سیاست ها، فعالیت ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در راستای مدیریت و بهینه سازی پروژه ها، در چارچوب قوانین و مقررات و استاد فرادستی، با رعایت حقوق مردم و تعامل موثر با شورایاران و تسری مشارکت شهروندان در اداره امور شهر، تنظیم و عمل کنید.»

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز امروز اعلام کرد: اخیراً اتهاماتی مالی علیه شهرداران مناطق 2 و 8، در خصوص دوره فعالیت آنان در شهرداری منطقه 21، به عنوان شهردار و معاون منطقه مطرح شده است.

اعطا افزود: اتهامات مالی در رابطه با این دو مدیر در مرجع قضائی در حال رسیدگی و در مرحله تحقیقات است. طبیعتاً با توجه به ادله و مدارکی که در راستای توجه اتهام وجود دارد و ادله و مدارکی که متهمین در دفاع از خود ارائه می‌کنند، مرجع قضائی اعلام رأی خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر : ۴۷۸۰
0
۰
ارسال نظر